لیست های انتظار ایرلاین ها به بدترین شکل با خوزستانی ها برخورد می کنند

"> لیست انتظار اهواز نداریم!

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۵

لیست های انتظار ایرلاین ها به بدترین شکل با خوزستانی ها برخورد می کنند

شوشان : قبلن هم نوشتیم و اگر قرار باشد هزار بار دیگر هم تا حصول به نتیجه می نویسیم که وضع فرودگاه مهرآباد برای مسافران عازم به خوزستان بسیار اسف بار است. خبرنگار شوشان خود در مراتب مختلف از بیماری که عمل باز قلب انجام داده تا صنعتگر و مدیرکل و خانمی که از خارج آمده تا خودش را به مراسم خاکسپاری مادرش برساند و ... را دیده که پای پروازهای اهواز گیر افتاده اند و ملجاء و فریادرسی نداشته اند. لیست های انتظار ایرلاین ها به بدترین شکل با خوزستانی ها برخورد می کنند به نحوی که از قبل پشت شیشه کانتر خود در یک برگ A4 می نویسند: «لیست انتظار اهواز نداریم!» و خیال خود را راحت می کنند.

دلیل شلوغی خطوط به مقصد خوزستان هم واضح است. فاصله زیاد از پایتخت و جاده های خطرناک که جان آدم را به لب می رساند تا بین اهواز و تهران به شکل زمینی رفت و آمد کند و به قول دوستی : « هنگام آمدن به اهواز نزدیک بود 3 بار برویم زیر تریلی! که خدا رحم مان کرد!»

لذا شوشان از اکابر قوم، حضرات نمایندگان، خوزستانی های مقیم پایتخت، همه آنها که دلی در گرو دفاع مقدس دارند و از نقش بی بدیل اهواز شهر مظلوم و مقاوم و معین جبهه های نبرد اطلاع دارند می خواهیم تا به این وضعیت پایان دهند.

این وضعیت زیبنده خوزستانی ها نیست که پای پرواز صد نفر همدیگر را برای تهیه بلیتی که قرار است پولش را بدهند همدیگر را زیر دست و پا له کنند. بارها می توان دید که همه جمعیت لیست انتظاری های کشور یک طرف و خوزستانی ها یک طرف و تعدادشان بیشتر است. خبرهای میدانی ما از فرودگاه مهرآباد حکایت از این دارد که بلیط هواپیما تهران به اهواز تا مبلغ دویست هزار تومان توسط دلالان به فروش می رسید!

البته در همین حال دلال های عزیز و محترم و کاربلد و با رابطه هم مشغول سرکیسه کردن خلایق هستند و کار پر رونقی دارند و خبری هم دریافت نشده که حتا یک بار با آنها برخورد شده باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار