شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
استاندار خوزستان با بیان این‌که پیش از این قول داده بودیم به هر کدام از مدال‌آوران طلا، نقره و برنز پارالمپیک و المپیک به ترتیب مبلغ 20، 10 و 5 میلیون تومان اهدا کنیم، گفت: اکنون تصمیم گرفتیم به هر کدام از این جوایز 10 میلیون تومان اضافه ‌کنیم.
 
  غلامرضا شریعتی در مراسم بدرقه از پارالمپیکی‌های استان که امروز (سه‌شنبه) در استانداری خوزستان برگزار شد، خطاب به ورزشکاران پارالمپیکی خوزستان، گفت: ان‌شاءالله همگی شما در امر ورزش و این حرفه‌ای که جوانیتان را در آن گذاشته‌اید، موفق و منشا خیر و شادی برای استان خوزستان و کشور باشید.
 
استاندار خوزستان افزود: حتی اگر شما در پارالمپیک مدال هم کسب نکنید، افتخار ما هستید و خواهید بود و همین که شما این توان را داشته‌اید که در پارالمپیک حاضر شوید برای ما افتخار و کیمیای استان خوزستان هستید. به هر حال اگر موفق به کسب مدال نشدید، چیزی از ارزش‌های شما کم نمی‌شود. همین که در سطح ملی شایستگی‌تان را به اثبات رسانده‌اید، مایه افتخار هستید و دعا می‌کنیم که موفق شوید و به هدفتان دست پیدا کنید.
 
وی خاطر نشان کرد: از این‌که با تلاش‌های‌تان باعث شده‌اید، مردم خوزستان در کشور در صدر قرار بگیرند از شما تقدیر و تشکر می‌کنم. قطعا سلامت جسم، روح و روان لازمه ورزش است و تلاش کنید، علاوه بر سلامت جسم، سلامت روح نیز داشته باشید.
 
شریعتی گفت: ما هم وظیفه داریم جهت بهبود شرایط شما، مشکلات و وضعیت زندگیتان تلاش کنیم و منتی هم نیست. شاید عیوبی هم در کار ما بوده باشد ولی مطمئن باشید تلاش ما جهت باز کردن گره‌ای از مشکلات شما است و قول می‌دهم تمام تلاش‌مان را جهت حل شدن این مشکلات انجام دهیم.
 
وی گفت: امیدوارم که شما خوشحال‌تر از این‌که به ریو می‌روید، از آن‌جا به کشور بازگردید و وقتی ما خوشحالی شما را می‌بینیم، خوشحال‌تر می‌شویم.
استاندار خوزستان عنوان کرد: ان‌شاءالله سعی می‌کنیم جهت استخدام و اشتغال این تعداد ورزشکار پارالمپیکی نیز کارهایی انجام دهیم. به هر حال قول می‌دهیم که مطالبات شما تا حدودی انجام شود. من برای همه شما ورزشکاران، آرزوی پیروزی و قهرمانی دارم.
 
وی با بیان این‌که پیش از این قول داده بودیم به هر کدام از مدال‌آوران طلا، نقره و برنز پارالمپیک و المپیک به ترتیب مبلغ 20، 10 و 5 میلیون تومان اهدا کنیم، گفت: اکنون تصمیم گرفتیم به هر کدام از این جوایز 10 میلیون تومان اضافه ‌کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار