شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
شما تیم ما را می‌بینید. دیگر موضوعی برای بحث کردن نیست. موضع من مهم نیست. مهمترین مسئله باشگاه است و آنها از همه مهمتر هستند.
سرمربی پرسپولیس چند بار پیش از این اعلام کرده بود که مدافع راست یاغی تیمش در فصل گذشته را نمی خواهد اما در تازه ترین موضع اش در صحبت های جدیدی که بوی تغییر می دهد اعلام کرد که در مورد رامین رضاییان باشگاه نظر قطعی را می دهد. 

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو در مورد موضوع رامین رضائیان و اینکه بازهم زمزمه بازگشت او مطرح می‌شود، عنوان کرد: شما تیم ما را می‌بینید. دیگر موضوعی برای بحث کردن نیست. موضع من مهم نیست. مهمترین مسئله باشگاه است و آنها از همه مهمتر هستند.

برانکو که به وضوح مشخص است نسبت به بازگشت رامین نظر مثبت قلبی ندارد، در پاسخ به این سوال که قبلا به طور کامل مخالف این موضوع بود و حالا این انتقال را به تصمیم باشگاه منوط کرده است، اظهار داشت: بنده نظرم را دادم. از کادر بازیکنان تیم راضی هستم. نمی‌دانم رامین را باید به جای کدام بازیکن بیاوریم و چه کسی را بیرون کنیم. در نهایت باشگاه باید تصمیم گیری کند.

این موضع برانکو ایوانکوویچ نشان می دهد او دروازه ورود رضاییان به پرسپولیس را باز کرده و تصمیم درباره خروج یک بازیکن را برعهده باشگاه نشینان گذاشته است. به این ترتیب حالا فقط باید به فرد خروجی از لیست برای ورود رضاییان اشاره کرد.

تغییر موضع برانکو برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار