اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
  چهار پروژه صنعتی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان محلی در شهرستان آبادان بهره برداری شد.

 با حضور عزیزالله شهبازی فرماندار ویژه آبادان، جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مسئولان محلی سه طرح زیربنایی در پتروشیمی آبادان و یک پست برق روز شنبه به بهره برداری رسید.

طرح فیلترهای شنی واحدتصفیه بیولوژیک پساب، انتقال آب کولینگ از واحد ۷۰۰ جدید به واحدهای ۶۰۰ و ۷۰۰ قدیم و واحد بسته بندی جدید pvc ( در واحد ۷۰۰ جدید) سه طرح بهره برداری شده در مجتمع پتروشیمی آبادان بود.

دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی واحد بسته بندی جدید پی وی سی با اعتبار هزینه شده 150 میلیارد ریال از آلمان خریداری شد، این واحد شامل دو واحد بسته بندی پی وی سی تمام مکانیزه با ظرفیت تولید ۲۰ و ۱۲.۵ تن در ساعت است که پس از طی فرآیند تولید، بسته بندی و آماده تحویل به مشتری می شود.

فیلترهای شنی که کار تصفیه بیولوژیک پساب را بر عهده دارد، امروز وارد مدار تولید پتروشیمی آبادان شد، این دستگاه کدورت و ناخالصی های موجود در فرآیند پساب این شرکت را به نقطه ایده آل و استانداردهای قابل قبول محیط زیست می رساند.

طرح دستگاه فیلتر شنی با اعتبار هزینه شده 15 میلیارد ریال و در بازده زمانی سه ماه اجرا شده و قدرت تصفیه ۲۵۰ مترمکعب از پساب را در ساعت دارد.

انتقال آب کولینگ از واحد 700 جدید به واحدهای 600 و 700 قدیم نیز با اعتبار 60 میلیارد ریال نیز در مجتمع پتروشیمی آبادان بهره برداری شد.

همچنین 5 دستگاه پست زمینی (ترانسفورماتور) به منظور تامین برق منطقه مرکزی آبادان نیز با اعتبار 84 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی وزارت نیرو در آبادان به بهره برداری رسید.



برچسب ها: آبادان ، هفته دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار