اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
پرونده آتش‌سوزي پتروشيمي ماهشهر تا روشن شدن همه جوانب آن باز است و نتايج تحقيقات به صورت مرتب به دادگستري مركز استان ارسال مي‌شود
ریيس کل دادگستری خوزستان گفت: پرونده آتش‌سوزي پتروشيمي ماهشهر تا روشن شدن همه جوانب آن باز است و نتايج تحقيقات به صورت مرتب به دادگستري مركز استان ارسال مي‌شود.

فرهاد افشارنیا در نشست شوراي تامين شهرستان ماهشهر، گفت: ماهشهر يكي از قطب‌هاي اقتصادي استان است و برخي از پرونده‌هايي كه در دادگستري اين شهرستان مطرح مي‌شود، از ارزش اقتصادي بالايي برخوردار است كه بايد به منظور حفظ حقوق بيت‌المال، در خصوص اين پرونده‌ها دقت‌نظر بيشتري اعمال شود.

وي اظهار کرد: با توجه به اين‌كه در سال اقتصاد مقاومتي به سر مي‌بريم، بايد به فرمايشات مقام معظم رهبري بيش از پيش عمل كرده و مسائل و اقتضائات كشور را مدنظر قرار دهيم.

افشارنيا خواستار تشكيل كميته مبارزه با جرائم اقتصادي در شهرستان ماهشهر شد و گفت: بايد زمينه استفاده از سرمايه‌هاي داخلي و خارجي در اين شهرستان فراهم و شوراي حفظ حقوق بيت‌المال نيز فعال شود.

وي همچنين بر لزوم پيشگيري از توسعه سكونتگاه‌هاي غيرمجاز و حاشيه‌نشيني در اين شهرستان تاكيد كرد و افزود: با بهره‌گيري از تدابير لازم و اقدامات مقتضي، بايد جلوي توسعه سكونتگاه‌هاي غيرمجاز گرفته شود.

ریيس کل دادگستری خوزستان با بيان اين‌كه امنيت يكي از نيازهاي ضروري هر جامعه است، گفت: در خصوص تيراندازي‌هاي غيرمجاز بايد احكام شديدتري صادر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار