اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶

شوشان: طی مراسمی امیر کاویانی از قضات خبره و باتجربه دادگستری شوشتر به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از فارس، ظهر امروز با حضور معاون رئیس کل دادگستری خوزستان امیرکاویانی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر معرفی شد.

در این مراسم فرماندار شوشتر اظهار داشت: دادستان سابق شهرستان شوشتر کارنامه‌ای بسیار درخشان در برخورد با اخلالگران نظم و امنیت عمومی دارد و از تلاش‌های وی تجلیل می‌‌کنیم.

حیدر نجفی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر از نظر امنیتی در شرایط متناسبی است، تاکید کرد: شهرستان شوشتر طبق شاخص‌های موجود از نظر امنیت در وضعیت خوبی است و در این باره باید از تلاش‌های قضات و دادستان شهرستان شوشتر تشکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: همه نهادهای برقراری امنیت باید در سطح جامعه تلاش کنند تا برای ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان شوشتر گامی بلند برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، قاضی رضا برغمدی که پنج سال سمت دادستانی شهرستان شوشتر را در اختیار داشت پس از 9 سال خدمت در خوزستان پس از تودیع در سمت دادستانی برای تصدی سمتی جدید در قوه قضائیه به تهران عزیمت کرد.

برغمدی در برخورد با پرونده‌های ورودی به دادگستری شوشتر با توجه به شاخصه‌های شجاعت و صراحت برخوردی شدید داشت و به این دلیل امنیت نسبی در شوشتر حاکم است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار