شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: داوطلبان تا ۱۳ شهریورماه جاری فرصت دارند در دانشگاه علمی کاربردی این فرماندهی ثبت نام کنند.

رضا زیلایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور توسعه توانمندی و افزایش دانش و مهارت های تخصصی کارکنان و همچنین وابستگان ناجا، دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان از هفت شهریورماه جاری شروع و تا ۱۳ این ماه ادامه دارد.

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان برای ثبت نام از میان افرادی مثل کارکنان بازنشسته ناجا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارش جمهوری اسلامی ایران، اعضای درجه یک کارکنان شاغل و بازنشسته ناجا، سپاه و ارتش (مادر، پدر، برادر و خواهر) و اعضای پلیس افتخاری، بسیجیان و تمام کسانی که به نحوی تمایل همکاری با ناجا دارند، دانشجو می پذیرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: از بین کارکنان حفاظت دستگاه های اجرایی کشوری، انتظامات، حراست فیزیکی، نگهبانان ادارات، صنایع، شرکت های نفت، گاز، حفاری، فولاد و گروه ملی نیز دانشجو می پذیریم.

زیلایی بیان کرد: اعضای مؤسسات و شرکت های حفاظتی ـ مراقبتی مانند نگهبان محله نیز جزو افرادی هستند که از میان آنها دانشجو می پذیریم.

وی در پایان عنوان کرد: داوطلبان تا ۱۳ شهریورماه جاری فرصت دارند که در سامانه سنجش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار