شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به کشف بسته مشکوک در اهواز گفت: پس از بررسی گروه چک و خنثی مشخص شد که این بسته بمب نبوده است.

سرهنگ علی قاسم پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نزدیک ظهر امروز از طریق تماس مردمی با سامانه 110 پلیس، کشف یک بمب در حوالی خیابان 5 وهابی اهواز به نیروی انتظامی اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از این تماس، عوامل نیروی انتظامی در محل که با تجمع مردم شلوغ شده بود، حضور یافتند و همچنین نیروهای چک و خنثی، اورژانس و آتش نشانی نیز در محل استقرار یافتند.

قاسم پور ادامه داد: حدود 50 تا 100 متر اطراف محل را از سکنه خالی کردیم و همچنین تردد خودرو در محل ممنوع شد تا اگر بسته مشکوک منفجر شد، خسارت جانی در پی نداشته باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: پس از آن نیروهای چک و خنثی بسته مشکوک را برای بررسی از محل انتقال دادند و پس از بررسی روی این بسته، در نهایت در گزارشی اعلام شد که این بسته، بمب نبوده است و تنها شبیه به یک بمب ساخته شده است. این بسته تعدادی لوله های کاغذی به هم فشرده بود که یک تایمر روی آن نصب شده بود و برای ایجاد رعب و حشت در میان مردم در خیابان قرار داده شده بود.

وی با بیان این که این بسته به دلیل ایجاد ناامنی و احساس ترس در دل شهروندان در خیابان رها شده بود، و غیر از این مورد خاص دیگری نداشته است، تصریح کرد: تاکنون در این زمینه مضنونی دستگیر نشده است ولی این موضوع توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در دست بررسی است.

قاسم پور اظهار کرد: با مشارکت خوب مردم و همکاری مردمی با پلیس 110 و همچنین تلاش عوامل امنیتی و انتظامی نظامی خوشبختانه وضعیت امنیت در استان خوزستان در حد مطلوب است.

برچسب ها: کشف ، بمب ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار