کمتر از یک ماه تا مرحله ی دوم هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان باقی مانده است. شمارش معکوس برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرهای خوزستان آغاز شده است. "> کدام کاندیداهای خوزستان به دور دوم رفتند ؟
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۵:۰۷

کمتر از یک ماه تا مرحله ی دوم هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان باقی مانده است. شمارش معکوس برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرهای خوزستان آغاز شده است.

شوشان: کمتر از یک ماه تا مرحله ی دوم هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان باقی مانده است. شمارش معکوس برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرهای خوزستان آغاز شده است.

در حوزه انتخابیه آبادان غلامرضا شرفی، محمدسعید انصاری، سید حسین دهدشتی و جلیل مختار، در حوزه انتخابیه اهواز و باوی نیز سیدشکرخدا موسوی، شبیب جویجری، ناصر سودانی، محمدجعفر فلسفی، در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک، حجت الله درویش پور و سید هادی طباطبایی، در حوزه انتخابیه بهبهان عزیزالله سالاری و محمدباقر شریعتی، در حوزه انتخابیه دزفول محمدعلی قاسمی، عباس پاپی زاده پالنگان و در حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه : هاشم سواری و ناصر صالحی نسب توانسته اند به دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یابند.

در وهله اول چهار فرد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز مورد آنالیز قرار می گیرد.

سید شکرخدا موسوی :

مرد دوم مرحله نخست انتخابات اهواز با آنکه اهل سخنوری  و خطابه نیست اما راه خدمت را بخوبی می داند و طرفداران پر و پا قرصی دارد که در کمتر ستاد انتخاباتی همانند آنها پیدا می شود. او اگر بتواند همچون مرحله ی نخست انتخابات رای مناطق محروم و حاشیه نشین را در سبد آرای خود قرار دهد به همراه آرای تشکیلاتی و فراقومی ورود به پارلمان برای او هموار خواهد شد. مطمئنا همراهی نسل دفاع مقدس او را از رقبا متمایز خواهد کرد.

دکتر شبیب جویجری :

مرد سوم مرحله نخست انتخابات اهواز به خوبی در دو دوره گذشته راه تفوق و رسیدن به کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی را آموخته و این بار نیز با تکیه بر نیروهای وفادار خود و سازمان رایی که بخوبی در چند دوره عمل کرده عزم خویش را جزم نموده است که برای بار سوم به پارلمان راه یابد. دفتر ارتباطات مردمی بسیار فعال دکتر شبیب، سابقه خانوادگی درخشان و مورد اعتماد در منطقه مهم لشکرآباد حاصل از پدری روحانی، حضور مداوم در پایان هر هفته در حوزه انتخابیه و مضیف داری اخوی ایشان در گلستان در پنج شنبه شب ها که مورد مراجعه مردم قرار می گیرد و ارتباط گسترده با روستاهای اهواز برگ برنده دکتر جویجری در مرحله دوم می باشند. جویجری نماینده ای کم حرف به واسطه حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و پرکار و دقیق در پیگیری ها بوده است.

دکتر ناصر سودانی:

مرد چهارم مرحله نخست انتخابات اهواز، استاد دانشگاهی که عضو کمیسیون انرژی است و سخنران خوبی در مجامع مختلف دانشگاهی و علمی می باشد که حضور دو دوره در مجلس شورای اسلامی از او فردی مجرب و توانمند ساخته است به آرامی و با طمانینه برای کسب آرای لازم برای رفتن بار سوم به بهارستان به پیش می رود. حاج ناصر آرایی فرا قومی و در بین متدینین و جامعه دانشگاهی دارد. وی از جمله پاک دست ترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی است با طبعی مهربان و صمیمی و دم خور با اقشار مختلف مردمی. سخنرانی مهم وی در میدان تحریر قاهره و فعالیت وی در معرفی نهضت بیداری اسلامی از سودانی چهره ای فراملی و خاورمیانه ای ساخته که تجربه های ممتد وی در سفرهای حج از طرف بعثه مقام معظم رهبری و تلاش برای دفاع از حریم مذهب بر حق تشیع و مبارزه با وهابی گری و سلفی گری و مناظره با علمای وهابی در روشنگری عقیدتی برای بینندگان شبکه های ماهواره ای بسیار شاخص و اثرگذار می باشد و جزو سرمایه های کلامی شیعه می باشند.

محمد جعفر فلسفی :

مرد پنجم مرحله نخست انتخابات اهواز که در دوره پیشین نیز توانسته بود به مرحله دوم راه یابد این بار نیز شانس خود را برای ورود به بهارستان می آزماید و امیدوار است با استفاده از گزارشاتی که از محرومیت های شهر اهواز در مطبوعات انعکاس داده است آرای اهالی این مناطق را به سمت خود بکشاند. نام وی به عنوان کاندیدا در دو لیست جبهه متحد اصول گرایان و جبهه پایداری در دوره نخست آمده بود. وی جانباز دفاع مقدس و فعال سیاسی و سرپرست روزنامه کیهان در خوزستان می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار