شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۵

بازار شهر نیز هنوز باز نشده و بسیاری زیادی از مردم به جای رفتن به محل کار خود در آرامستان بهشت فاطمه بروجن حضور پیدا کرده اند تا با خانواده های داغداراین منطقه ابراز همدردی کنند.

فوت26 دانش آموز دختر بروجنی در بازگشت از سفر کاروان راهیان نور از مناطق جنگی در سانحه تصادف، شهرستان بروجن را در غم و ماتم فرو برد.

شب گذشته دانش آموزان دوم دبیرستان شهرستان بروجن درکاروان راهیان نور در حال بازگشت از مناطق عملیاتی و جنگی هشت سال دفاع مقدس بودند.

در مسیر بازگشت اتوبوس حامل دانش آموزان به خاطر لغزندگی جاده وبی احتیاطی راننده واژگون و تعداد26 نفر از دانش آموزان فوت کردند.

هم اکنون اجسادتوسط خانواده ها شناسایی شده و به محل غسالخانه بروجن برده شده است و مردم در حال خاکسپاری اجساد هستند.

تعدادی از اجساد نیز متعلق به شهرهای شهرستان بروجن از جمله سفید دشت، نقنه است.

جمعیت بسیار زیادی از مردم شهرستان بروجن هم اکنون درآرامستان بهشت بروجن حضور دارند.

در حالی بارش شدید باران در این منطقه وجود دارد که لحظه به لحظه به جمعیت افراد در این منطقه نیز افزوده می شود.

بازار شهر نیز هنوز باز نشده و بسیاری زیادی از مردم به جای رفتن به محل کار خود در آرامستان بهشت فاطمه بروجن حضور پیدا کرده اند تا با خانواده های داغداراین منطقه ابراز همدردی کنند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان تسلیت به خانواده های فوت شدگان، بیان داشت: سانحه ایجاد شده موجب ناراحتی عموم مردم شهرستان بروجن شده است.

امیرعباس سلطانی ادامه داد: این حادثه مردم شهرستان بروجن راعزادار کرده است.

وی گفت: برگزاری مراسم سوگواری برای دانش اموزان شهرستان بروجن برگزار می شود.

هم اکنون تعدادی ازمسئولان استانی و شهرستان استان چهارامحال و بختیاری نیز برای همدری با خانواده های فوت شدگان درآرامستان بهشت فاطمیه بروجن حضور پیدا کردند.

همچنین استاندار و نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری طی پیامی جان باختن دانش آموزان بروجنی را تسلیت گفته و سه روز عزای عمومی رادر این استان اعلام کردند.

در این پیام تسلیت آمده است: بار دیگر، غبار اندوه و غم برسر و روی ما نشست و استان قهرمان پرورمان را در غم جمعی از بهترین های خود عزادار کرد.

رهروان راه شهیدان، در راهیان نور که تداعی کننده هشت سال دفاع مقدس از ارزش های اعتقادی، باورهای تربیتی وحماسه آفرینی دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند، در میقات شهادت، بیعت با ولایت و شهدا را به منصه ظهور گذاشته و در راه بازگشت از سرزمین حماسه و ایثار به جمع شهیدان پیوستند.

پرواز شهادت گونه این دانش آموزان عزیز باعث تاثر و تاسف مردم استان، به ویژه مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بروجن شد.

ضمن اعلام سه روز عزای عمومی در چهارمحال وبختیاری، عروج عاشقانه این نوگلان پرپر که برگرفته از رسالت زینبی در پیام رسانی فرهنگ شهادت و ایثار است را به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت مدظله العالی، فرهنگیان ودانش آموزان سراسر استان، به ویژه خانواده های این عزیزان تسلیت عرض کرده و رجاء واثق داریم خداوند قادر متعال روح بلندشان را با فاطمه الزهراء(س)محشور می گرداند.

علو درجات برای درگذشتگان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان عزیزشان آرزومندیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار