میرزاده از جمله نخبه های برجسته خوزستان است که در دوره مدیریت خود استعدادهای فراوانی کشف کرد و امنیت استان را ارتقاد داد

"> یادی از میرزاده، سردار روزهای سخت

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰۴:۳۸

میرزاده از جمله نخبه های برجسته خوزستان است که در دوره مدیریت خود استعدادهای فراوانی کشف کرد و امنیت استان را ارتقاد داد

شوشان : یادمان باشد که هر دیاری علاوه بر نگاره های سنگی و طبیعت نیروی انسانی نخبه ای نیز دارد که می بایست از این سرمایه اجتماعی مانند محیط زیست و آثار باستانی مراقبت و نگه داری و استفاده شود. نخبگان هیچگاه بازنشسته نمی شوند و هر چه بر سن و تجربیات افزوده می شود عیار و قیمت شان بالا می رود.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، از جمله نخبه های برجسته خوزستان که در دوره مدیریت خود استعدادهای فراوانی کشف کرد، امنیت استان را ارتقاد داد، بسیج را به چهره فرهنگی و همراه مردم تبدیل نمود و به عبارتی بهتر در همه صحنه ها حاضر و آماده نگه داشت، سردار بسیجی سید رضا میرزاده است. به بهانه چاپ مطالبی از او در سایت شوشان و تابناک یادی از او کردیم تا بگوییم مردم و رسانه های استان قدرشناس نخبگان خود هستند و جای بسی افسوس دارد که سرشناسانی مانند سردار میرزاده در سمت های مدیریتی استان حضور ندارند.

خاطرمان است که میرزاده همیشه توصیه می کرد به سخنرانی های رهبری چندین بار گوش دهید و نت برداری کنید. از خطابه های رهبری باید کلید واژه های معماگونه را شناسایی کنیم که راه را به ما نشان دهد. این روزها که رهبری انقلاب در خراسان شمالی نکات مهمی را در سخنرانی های خود ایراد نمودند به یاد این جمله سردار میرزاده افتادیم که هر کجا هست خدانگهدارش باشد و البته طبق آخرین اطلاع ایشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به خدمتند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار