اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
شهروندان آبادانی با راه اندازی پویش مردمی و امضای نامه، همکاری همگانی برای مبارزه با مصرف قلیان در این شهر را خواستار شدند.
جمعی از شهروندان آبادانی در راستای مبارزه با مصرف دخانیات، پویش مردمی مبارزه با قلیان در این شهرستان راه اندازی کردند.

شهروندان آبادانی با راه اندازی پویش مردمی و امضای نامه، همکاری همگانی برای مبارزه با مصرف قلیان در این شهر را خواستار شدند.

این نامه به امام جمعه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، فرماندار ویژه آبادان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، رئیس دادگستری و رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ارسال شده است.

در این نامه آمده است:همان گونه که مستحضرید، طرح ملی مبارزه با استعمال مواد دخانی به ویژه قلیان و آنچه به معسل معروف است و ضرورت جمع آوری این سم مهلک و زدودن این تهدید جدی علیه سلامت و بهداشت شهروندان و ارزش های اخلاقی خانواده، در جامعه و اماکن باز و سرپوشیده عمومی به ویژه سفره خانه ها و محل های مشابه در حال اجراست.

این نامه می افزاید:سبز قامتان نیروی انتظامی در آبادان به ویژه فرمانده انتظامی شهرستان در حال عمل به وظایف قانونی و ذاتی خویش در مبارزه جدی با این افیون و حذف آن از گستره زندگی اجتماعی مردم و قطع دست سودجویان و هنجارشکنان مجرم و قانون گریز هستند.

در این نامه که به امضای جمعی از شهروندان رسیده، آمده است:انتظار می رود، با حمایت قاطع و پشتیبانی عملیاتی از این طرح عام المنفعه و مجریان آن، نسبت به تقویت هنجارهای اصیل فرهنگی و بنیان های قانونی و لازم الاجرای طرح مذکور اقدام کنند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است:تحقق این مهم میسر نمی شود، مگر با اصرار و تاکید بر اجرای آن و اقدام و عمل و همکاری همگانی در این زمینه و پس زدن دست کسانی که با وساطت و سفارش و سوداگری و دلالی سعی در کمرنگ کردن و بی اثر جلوه دادن این حرکت جهادگونه ی ملی اسلامی دارند.

در پایان این نامه خطاب به دیگر شهروندان آبادانی آمده است:وضع ناهنجار برخی سفره خانه های آبادان و تبدیل شدن این اماکن برای اعمال خلاف شئون اخلاقی و انسانی و هتاک به عفت عمومی و موازین شرع مقدس اسلام و ارائه خدمات هنجارشکن به افراد معلوم الحال و عرضه قلیان و انواع دیگر دخانیات، چهره زشت و غیرقابل قبولی را از شهر پرافتخار ثامن الائمه (ع)به نمایش گذارده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار