شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان خبر داد: عرفان عسکرزاده دانش آموز منطقه اروندکنار به عنوان عضو هیئت مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شد.
شوشان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان ، علیرضا مسرور  با اشاره به این نکته که هیئت رئیسه مجلس مشاوران مستقیم وزیر و معاونین وی هستند، افزود: استان خوزستان 9 نماینده در مجلس 150 نفره  کشور دارد. استان خوزستان در دو دوره گذشته نیز یک کرسی در هیئت رئیسه مجلس هفتم داشته است.

مسرور در مورد  حضور دانش آموزان خوزستانی در انتخابات مجلس دانش آموزی کشور گفت: در این دوره دو نفر از دانش آموزان نامزد هیئت رئیسه 5نفره مجلس شدند. سارا شیرمردی از اهواز برای تصدی پست ریاست مجلس و عرفان عسکرزاده از اروندکنار برای تصدی پست منشی مجلس. که پس از رای گیری عسکرزاده به عنوان منشی مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شد و سارا شیر مردی با اختلاف یک رای نتیجه را به رقبای خود واگذار کرد.

وی در مورد مجمع نمایندگان دانش آموزی ادامه افزود: مجمع نمایندگان 18  عضو منتخب دارد که کار آنها ایجاد ارتباط بین دانش آموزان و مدیران مدارس است.  9 نفر از 18 نفر اعضای مجمع به نمایندگی از 900 هزار دانش آموزان استان در مجلس کشور حضور دارند.اعضا مجمع همگی مشاور مدیران منطقه خود،  فرمانداران و بخشداران هستند.

وی  گفت: نمایندگان دانش آموزان برای رفع محرومیت تاکنون کمک های خوبی را از خیرین  جذب و تنها یکی از این نمایندگان ، محمودی از ایذه تاکنون بیش از  150 بازدید از مدارس را به انجام رساند و کمک های مالی از  خیرین برای این مدارس گرد آوری کرده است.

گفتنی است، در اجلاس چهار روزه مجلس هشتم که از روز شنبه آغاز شده  بود با انتخاب هیئت رئیسه پنج نفره در روز یکشنبه به کار خود  پایان داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار