اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۳۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
فرماندار اهواز : در صورتی که شورای اسلامی شهر تا شنبه آینده انتخابات را برگزار نکند، فرمانداری آن را اجرا خواهد کرد
متاسفانه شاهد هستیم که اعضای شورای چهارم هر ساله در زمان انتخاب هیات رئیسه گروه بندی ها و موضع گیری هایی کرده و با یکدیگر اختلاف پیدا می کنند.


فرماندار اهواز با بیان اینکه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اهواز تا هفته آینده تعیین تکلیف می شود گفت: به اعضای شورا تا شنبه آینده مهلت داده ایم که انتخابات را برگزار کنند.

اسماعیل ارزانی بیرگانی اظهار کرد: نشست اعضای شورای شهر اهواز برای انتخاب هیات رئیسه قرار بودچهارشنبه گذشته برگزار شود اما به دلیل غیبت تعدادی از اعضا این نشست لغو شد.

وی افزود: اعضای شورا قصد داشتند دوشنبه هفته جاری جلسه علنی را با دستورکار دیگری برگزار کنند اما به آنها اعلام شد که نخستین نشست اعضا باید با دستورکار انتخاب هیات رئیسه باشد، به همین دلیل این نشست نیز لغو شد.

ارزانی بیرگانی تاکید کرد: در صورتی که شورای اسلامی شهر تا شنبه آینده انتخابات را برگزار نکند، فرمانداری آن را اجرا خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اختلافات اعضای شورای شهر اهواز در خصوص انتخابات هیات رئیسه گفت: از عمر این دوره شورا مدت کمی در حدود 10 ماه باقی مانده و اعضای شورا نباید کاری کنند که این دوره شورا به کام مردم تلخ شود.

فرماندار اهواز افزود: متاسفانه شاهد هستیم که اعضای شورای چهارم هر ساله در زمان انتخاب هیات رئیسه گروه بندی ها و موضع گیری هایی کرده و با یکدیگر اختلاف پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب رئیس شورا اتفاق خاصی به شمار نمی آید و همه اعضا طبق قانون می توانند نامزد شوند، گفت: چه دلیلی دارد که هر سال برای انتخاب هیات رئیسه شاهد اختلاف و دعواهای اعضای شورا باشیم و کار شهر و شهروندان عقب بیفتد و دچار اختلال شود؟


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
comment
0
0
comment آقای فرماندار شما خود عامل این بل بشو هستید شما باعث کندی عملکرد شورا هستید و در جناح بندی شورا نقش بسزایی دارید چرا تو دورهای گذشته انتخاب هئیت رئیسه این را نمی گفتید که هم طیفان شما برای ریاست انتخاب شدند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
comment
0
0
comment فرماندار محترم باتوجه له مراجعاتی که بنده به فرمانداری داشته ام متوجه شدم که شما اغلب یا تحت درمان در شهرستان تهران. یا استراحت بعد درمان و یا در شهر مورد علاقه خود( شیراز) در مراسم های مختلف هستین . بنابراین بابد خدا رو شکر کرد فقط در شورا بل بشو وجود دارد در این شهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار