اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
به مناسبت 12 شهریور و روز بهورز از 40 بهورز نمونه شهرستان شوش تجلیل شد.
 شوشان: رضانجاتی فرماندار این شهرستان در این آیین در سخنانی بهورزان را سربازان خط مقدم جبهه سلامت و فرشتگان نجات بیماران نامید و گفت:بهورزان با کمترین توقع، بیشترین زحمات را در زمینه بهداشت و درمان متحمل می شوند. 

نجاتی افزود: کاهش نرخ مرگ و میر در جامعه و ارتقای شاخص های بهداشتی حاصل تلاش شبانه روزی بهورزانی است که با کمترین توقع و چشم داشت خدمات رسانی می کنند. 


وی افزود: بهورزان با حضور مستمر و ملموس در خانه های بهداشت ، سلامت و امنیت را به دور افتاده ترین مناطق کشور برده و عدالت بهداشتی و درمانی را در این مناطق تحقق بخشیده اند. 

فرماندار شهرستان شوش خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان را قابل ستایش دانست و افزود: به برکت نظام اسلامی، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان در کشور هستیم که در هیچ دوره ای از تاریخ کشور سابقه نداشته است. 

سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از دستاوردهای مهم انقلاب و نظام را رسیدگی به مسایل و مشکلات مناطق محروم روستایی به ویژه در حوزه سلامت عنوان کرد. 

سید راضی نوری حمایت و پشتیبانی  بهورزان و نیز توسعه خانه های بهداشت را گامی اساسی در راستای تقویت زیر ساخت ها در مناطق محروم روستایی دانست و افزود: بخش روستایی در حوزه پیشگیری نیازمند نگاه و توجه جدی است. 

وی بر آموزش مداوم بهورزان تاکیدکرد و افزود: آموزش مداوم و بازآموزی بهورزان با اجرای یک برنامه آموزشی هدفمند یک ضرورت است. 

محسن حاذقی رییس شبکه بهداشت و درمان و غلامرضامیرزایی معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شوش نیز در این آیین گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ارائه کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار