اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
فرماندار شهرستان شوش از اختصاص 310 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های استان خوزستان و همچنین اعتبارات ماده 180 به این شهرستان خبر داد.

رضا نجاتی فرماندار این شهرستان در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان شوش که با حضور نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت:این اعتبار برای تکمیل و اجرای  طرح و پروژه های مختلف در بخش ورزش ، حمل و نقل  ، جاده ، بهداشت و درمان ، کشاورزی ، آموزش ، هزینه می شود. 

وی اظهار داشت: بخشی از این اعتبار نیز در حوزه راه و ترابری ، راه روستایی ، عمران شهری و نیز توسعه صنعت در شهرستان شوش هزینه خواهد شد. 

فرماندار شهرستان شوش با بیان اینکه اعتبارات تخصیص داده شد صرف پروژه های نیمه تمام و با پیشرفت فیزیکی 80 درصد خواهد شد افزود:بیشترین میزان اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان در حوزه عمران شهری و روستایی  و همچنین آموزش  می باشد. 

وی خواستار تلاش و مدیریت مسئولان جهت تکمیل طرح های نیمه تمام و پروژه های جاری در سطح شهرستان شد. 

فرماندار شهرستان شوش همت و تعامل مدیران دستگاههای اجرایی با مردم و تلاش آنان در جهت آبادانی این شهرستان را امری مهم و ضروری دانست افزود: امیدوارم با تلاش، هماهنگی و همدلی مسئولان و با مدیریت جهادی شاهد رشد و توسعه همه جانبه این شهرستان باشیم.

در این نشست لیست توزیع پیشنهادی اعتبارات تملک دارایی شهرستان و پروژه های هر دستگاه اجرایی اعلام شد و در پایان هر یک از رؤسای ادارات پیشنهادات خود را در این زمینه اعلام کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار