اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
شهید عادل سعد پنجمین شهید خاندان بزرگ سعد می باشد که اخیرا در دفاع از حرم مطهر اهل بیت (ع) و نبرد با تروریست های تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسید.
  پیکر پاک و مطهر شهید عادل سعد از شهدای مدافع حرم روز پنجشنبه با حضور استاندار خوزستان و آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در شهر امام دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

 شهید عادل سعد پنجمین شهید خاندان بزرگ سعد می باشد که اخیرا در دفاع از حرم مطهر اهل بیت (ع) و نبرد با تروریست های تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسید.

آیت الله محسن حیدری پنجشنبه در آیین تشییع این شهید که در شهر امام دزفول و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد در سخنانی گفت:شهدای مدافع حرم لبیک در دفاع از اسلام به ندای امام حسین (ع) لبیک گفتند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا افزود: شهدای مدافع حرم از مصادیق بارز حیات شهید هستند که وجود خود را تقدیم راه دوست کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بصیرت و کرامت در معنای شهید نهفته است اظهار کرد: عزت ، آرمان خواهی و ارزش آفرینی از ویژگی های بارز شهداست.

وی همچنین با گرامیداشت یاد آیت الله شیخ طعیمه سعد از علمای بزرگ خوزستان و دزفول که منشا خدمات بزرگی در منطقه بود افزود:خاندان بزرگ سعد شهدای بزرگواری را در دامن خود پرورش داده و تربیت کرد که در راه اسلام در هشت سال دفاع مقدس و اکنون در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند که مایه افتخار جهان اسلام می باشند.

 استاندار خوزستان نیز در حاشیه تشییع پیکر مطهر این شهید با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت:حضور پر شور اقشار مختلف مردم در آیین تشییع شهدا مدافع حرم بیانگر نهادینه شدن فرهنگ شهادت در جامعه است.

غلامرضا شریعتی تکریم خانواده معظم شهدا را وظیفه ای همگانی دانست و افزود:باید تلاش کرد تا ارزش های اسلامی در لایه های مختلف جامعه نهادینه شوند.

در این آیین که فرماندار و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند ابوقاسم ساعدی نائب رئیس مجلس استان میسان عراق در تجلیل از شهدای مدافع حرم به زبان عربی سخنانی ایراد کرد.

اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان دزفول پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید عادل سعد به امامت آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری ، پیکر مطهر این شهید را تا بارگاه متبرک اسحاق ابراهیم تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپردند.



















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار