مسئولان تا کی باید تابع و مطیع محض و بی چون و چرای مرکز و تصمیمات برخی مرکز نشینانی باشند که می خواهند برای جزء جزء مدیریت استان و سرنوشت و آینده اش تصمیم گیری کنند؟

"> خوزستان را چه می شود؟

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۹

مسئولان تا کی باید تابع و مطیع محض و بی چون و چرای مرکز و تصمیمات برخی مرکز نشینانی باشند که می خواهند برای جزء جزء مدیریت استان و سرنوشت و آینده اش تصمیم گیری کنند؟

* گزارش‌هاي ميداني از بازار مسكن اهواز نشان مي‌دهد در شرايط كنوني كه بازار ارز و بازار سكه بخاطر افزايش لحظه‌اي قيمت‌ها جاذب نقدينگي شده‌اند، هيچ كششي براي ورود نقدينگي‌ها به بازار مسكن وجود ندارد و حتا آرامش نسبي قيمت‌ مسكن در ماه‌هاي اخير منظور از آرامش عدم سبقت نرخ رشد قيمت مسكن از نرخ تورم است به نوعي مديون سكه و دلار بوده است.

* فرشاد متقی به شوشان گفت : در تاریخ یکم آبان ماه دقیقا پانزده روز بعد از تحویل خودرو پراید از نمایندگی سایپا در شهرکرد متوجه شکستگی شیشه عقب خودرو شدم. برای تعویض شیشه و استفاده از خدمات پس از فروش به این نمایندگی مراجعه کردم. مراحل پذیرش خودرو به صورت خودرو در حال خواب انجام شد. ولی متاسفانه تاکنون با گذشت قریب20 روز بعد از پیگیری های مکرر اعلام می دارند شیشه در انبار موجود نبوده و شیشه برای ما نیامده است! ضمن اینکه تلفن 09677 شرکت سایپا که به صدای مشتری معروف است نیز جواب نمی دهد. اما از امداد خودرو سایپا تشکر می کنم چون خدمات خوب ارائه می نماید.

* یکی از کارشناسان مسائل اجتماعی می گوید: اکنون در شهرداری کلانشهر اهواز مسئله اساسی این است که کدام پارک استعداد مرکزیت در چند منطقه را دارند و چگونه مردم بدون دردسر می توانند در آن رفت و آمد کنند. پارک هایی که امروز فاقد امکانات و روشنایی اند آیا در آینده می توانند خاصیت ضد ترافیکی داشته باشند که مردم با پیاده روی به آنان مراجعه کنند؟

* خوزستان را چه می شود؟ مسئولان تا کی باید تابع و مطیع محض و بی چون و چرای مرکز و تصمیمات برخی مرکز نشینانی باشند که می خواهند برای جزء جزء مدیریت استان و سرنوشت و آینده اش تصمیم گیری کنند؟ آخرین نمونه اش مدیریت هواپیمایی نفت استان است که جولانگاه غیربومی ها شده است. مگر در استان قحط الرجال است که نتوان مدیری برای تنها ایرلاین بومی استان یافت. سخن ما با استاندار محترم، نمایندگان گرامی و همه دست اندرکاران مدیریت کلان استان است آیا مشابه رخداد فوق در سایر استان ها ولو استان های کوچک و محروم و برخوردار و توسعه یافته مشاهده می شود؟! آیا مسئولان دیگر اجازه ی تصمیم سازی و تصمیم گیری بدون هماهنگی با آنها را می دهند؟ لذا می طلبد که استاندار پرتلاش و نمایندگان معزز به جد و با قاطعیت در این مورد و سایر موارد به قضایا ورود نموده و اولویت مدیریت استان را به نیروهای توانمند بومی بسپارند.

* سروان سودانی به عنوان رابط فرهنگی و مطبوعاتی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان معرفی شده است. وی پیش از این رییس کلانتری منطقه باهنر بوده و پلیسی پیگیر و مردمی است که در مبارزه با اشرار و سارقان کارنامه درخشانی دارد. هفته گذشته سروان سودانی به روزنامه سری زدند و گپ و گفتی با شوشان داشتند. وی از اهتمام پلیس در پاسخگویی به درخواست شهروندان در نشریات سخن گفت. بیان دیدگاه های ایشان و انتخاب هوشمندانه سردار اسحاقی و سرهنگ سید رحمان موسوی نوید بخش پیگیری مطالبات مردمی منعکس شده در نشریات خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار