شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
فرماندار رامشیر در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی برتکریم ارباب رجوع ، استقرار میز خدمت ، برگزاری جلسات ملاقات عمومی  و رسیدگی به شکایات مردمی در سطح ادارات شهرستان تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر صبح امروز جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان به ریاست سعید فیوضی فرماندار رامشیر و با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رامشیر در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش عید غدیر و دهه ولایت با اشاره به اهداف و فعالیتهای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: ارائه خدمات به بهترین و راحت ترین شکل ممکن به شهروندان و تکریم ارباب رجوع از مهم ترین اهداف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی می باشد و کلیه دستگاهها وظیفه دارند قانون تکریم ارباب رجوع را در سطح اداره مربوطه را به نحو احسن اجرایی کنند.

فیوضی در ادامه بر استقرار میز خدمت و برگزاری جلسات ملاقات عمومی  و رسیدگی به شکایات مردمی در سطح کلیه ادارات شهرستان تاکید کرد .

تاکید فرماندار رامشیر برضرورت مشارکت دستگاههای اجرایی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن95

سعید فیوضی در ادامه با بیان اینکه افزایش و ارتقای مشارکت عمومی و اجتماعی شهروندان در امور مختلف رابطه مستقیم با حقوق شهروندی دارد به سرشماری عمومی  نفوس و مسکن 95 اشاره کرد و اظهار داشت : مرحله اول این سرشماری که به صورت اینترنتی می باشد از سوم مهرماه شروع می شود و ضرورت دارد کلیه دستگاهها با اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی زمینه را برای مشارکت عمومی فراهم نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار