شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با بیان لزوم تامین آب شرب با کیفیت برای روستاهای حاشیه دز گفت:آب شرب 17 روستای حاشیه دز با 20 هزار نفر جمعیت از تاسیسات آب و فاضلاب شهری اهواز تامین می شود.

درویشعلی کریمی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:آب مورد نیاز این روستاها 90 لیتر در ثانیه است که از طرح آبرسانی غدیر و با همت تاسیسات آب و فاضلاب اهواز تامین می شود.

وی با بیان بهبود کیفیت آب شرب روستاهای الهایی و دغاغله، اضافه کرد:با اجرای این طرح ها قطعا آب شرب مردم این مناطق به لحاظ کیفی و کمی بهبود پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان افزود:طرح های ذکر شده با کمک و همکاری آب و برق خوزستان و آبفا اهواز اجرا می شود، چراکه این طرح ها به عنوان پروژه های مصوب نبوده و اعتبار مورد نیاز آنها تامین نشده است به همین منظور رفع مشکلات به دستور استاندار خوزستان و با کمک سازمان آب و برق استان اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت آبفار خوزستان تصریح کرد: همچنین کیفیت آب شرب 24 روستای منطقه الهایی با جمعیت 24 هزار نفر نیز بر این اساس بهبود می یابد.

کریمی اضافه کرد: با تامین آب شرب این روستاها از طرح غدیر می توان با انجام کلریناتور و فیلتراسیون کیفیت آب شرب اهالی این روستاها را بهبود بخشید.

وی افزود: مطالعات مورد نیاز برای استفاده از طرح غدیر از سوی مشاوران و کارشناسان حوزه مطالعات بزودی نهایی شده و اجرایی می شود.

روستای دغاغله در غرب استان خوزستان واقع است.

برچسب ها: آب شرب ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار