شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در حال حاضر تبانی بین مدیران مدارس و تولیدکنندگان پوشاک صورت نمی‌گیرد و تقسیم لباس با کمک اتحادیه‌ها و فرمانداری انجام می‌شود.

جلیل مختار اظهار داشت: بحث تبانی میان مدیران مدارس و تولیدکنندگان پوشاک در حال حاضر وجود ندارد و با اقداماتی که انجام دادیم این موضوع را حل کردیم.

وی گفت: 2 سال پیش در زمانی که رئیس بهزیستی آبادان بودم این اتفاق رخ می‌داد اما پس از پیگیری‌هایی که انجام دادیم توانستیم این مشکل را حل کنیم.

نماینده آبادان در مجلس با تأکید بر اینکه باید جلوی ترک تحصیل دانش آموزان ما گرفته شود، اعلام کرد: بر همین اساس در این چند ماهی که از نماینده شدن ما می‌گذرد پیگیر انجام اقداماتی در این راستا بودیم.

مختار بیان کرد: با برگزاری جلساتی بین اتحادیه‌ها و فرمانداری آبادان تصمیم گرفته شد تا 5 درصد از پوشاک تولیدی برای مدارس که معادل 2200 دست لباس می‌شود به افراد بی‌بضاعت داده شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به این صورت دیگر در بحث پوشاک دانش آموزان، مدیران و تولیدکنندگان طرف ماجرا نیستند و با کمک اتحادیه‌ها و فرمانداری این پوشاک بین افراد بی‌بضاعت تقسیم می‌شود.

وی افزود: همچنین پیگیری کردیم تا به خانواده‌های مددجویان نفری 50 هزار تومان به‌عنوان کمک‌هزینه ثبت‌نام تعلق بگیرد که سازمان منطقه آزاد اروند در حال تصویب و به نتیجه رساندن این موضوع است.

نماینده آبادان در مجلس بیان کرد: همچنین با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند مکاتبه کردیم تا وسایل حمل‌ونقل عمومی در اختیار دانش آموزان مناطق حاشیه‌ای مانند اروندکنار، چوئبده و روستاهای مناطق حواشی بهمنشیر قرار گیرد.

مختار اظهار کرد: با این اقدام دسترسی دانش آموزان مناطق محروم به امکانات آموزشی شهری بیشتر شده و امکان ترک تحصیل بین این دانش آموزان کمتر می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه در حال حاضر تبانی بین مدیران مدارس و تولیدکنندگان پوشاک صورت نمی‌گیرد، اعلام کرد: این موضوع قبلاً و در زمان حضور بنده در بهزیستی آبادان مشاهده شد و در حال حاضر چنین کاری انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های انجام‌شده درواقع حل تعدادی از مشکلاتی بود که در ترک تحصیل دانش آموزان نقش ایفا می‌کرد و تلاش کردیم تا با حل آن‌ها از بروز مشکلاتی که در گذشته وجود داشت جلوگیری کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار