اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
موسی ممبینی در این بازدید به اهمیت آموزش و پرورش و تاثیر آن در تربیت و پرورش نیروی انسانی کارآمد اشاره و بر ضرورت تجهیز ...


شوشان: موسوی ممبینی شهردار منطفه هشت اهواز به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی از مدارس سطح منطقه بازدید و با مدیران این مدارس دیدار و از نزدیک مشکلات مختلف آنها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی ، موسی ممبینی در این بازدید به اهمیت آموزش و پرورش و تاثیر آن در تربیت و پرورش نیروی انسانی کارآمد اشاره و بر ضرورت تجهیز ، زیباسازی و رفع مشکلات مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی تاکید کرد.

ممبینی با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند بیان کرد رفاه و راحتی دانش آموزان در مدارس باعث پیشرفت بیشتر آنها در درس وتحصیل می شود .

خدیجه ممبینی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه با اشاره به طرح شهردار مدرسه که نوعی تمرین مسئولیت پذیری در کودکان و نوجوانان می باشد گفت :در مواقع بروز بحران و حوادث به بهترین وجهی نشان داده شده که چه نیروی عمیقی در نسل جوان نهفته است و زمانیکه به وجود آنها احتیاج پیدا میشود ،فضایلی را از خودشان نشان می دهند که کسی تصورش را هم نمیکند .

ممبینی در ادامه افزود:شهامت و روح فداکاری ،وفاداری وانضباط ،آمادگی به خدمت و روح تعامل اجتماعی و فضایلی این گونه می توانند از طریق فعالیتهای سازنده پرورش پیدا کنند .وی افزود: مدرسه می تواند در قالب فعالیتهایی چون شهردار مدرسه به رشد این کمالات کمک کند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار