شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
  استاندار خوزستان در پیامی، افتخارآفرینی کاروان پارالمپیک ایران در بازی های ریو 2016 را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان، در پیام غلامرضا شریعتی استاندار آمده است:مسابقات پارالمپیک ریو بهانه و مجالی بود تا بار دیگر غیرت و استعداد و توان مثال زدنی فرزندان ایران زمین به جهانیان نشان داده شود و پرچم جمهوری اسلامی به عنوان نماد غرور و عزت ملی بارها به اهتزاز در آمده و همگان به احترام آن قیام کنند.

این پیام می افزاید:کسب ۲۴ مدال رنگارنگ و ارزشمند ورزشکاران معلول و جانباز کشورمان در رشته های مختلف انفرادی و تیمی و حضور پررنگ ورزشکاران خوزستانی و کسب عناوین با ارزش و مدال های رنگی، بار دیگر غرور و عزت ملی و خودباوری فرزندان این آب و خاک رابه رخ جهانیان کشاند.

شریعتی استاندار خوزستان در ادامه پیام خود افزوده است:حضور پرافتخار ورزشکاران خوزستانی در این عرصه نیز مایه خوشحالی و مباهات مردم شریف این خطه است و بی شک، اخلاص و ایمان، پشتکار و تلاش و استعداد و توانمندی فرزندان غیور و رشید ایران اسلامی، رمز پیروزی و موفقیت آنان در این آوردگاه مهم جهانی است.

این پیام می افزاید:اینجانب در برابر شکوه و بزرگی قهرمانان عزیز کشور و استانمان، سر تعظیم فرود می آورم و افتخارآفرینی این عزیزان را به رهبرمعظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری و ملت شریف ایران و هم استانی های عزیز تبریک عرض می کنم.

استاندار خوزستان در پایان پیام خود ابراز امیدواری کرده است که مسوولان ذیربط تدابیر و برنامه ریزی مناسبی برای استقبال و تجلیل باشکوه و در خور شان این عزیزان تدارک ببینند.

به گزارش ایرنا جواد حردانی، هاشمیه متقیان و علیرضا قلعه ناصری در رشته دو و میدانی و ماشاالله طاهری به عنوان مربی دو و میدانی، غلامرضا رحیمی در رشته تیراندازی با کمان، حسین رجب پور و محمد حیدری در رشته فوتبال پنج نفره، سیدامید جعفری در رشته جودو و حسین امیری به عنوان مربی رشته تیراندازی، نمایندگان خوزستان در المپیک ریو بودند.

پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 ریو از 18شهریور برابر با هشتم سپتامبر و با حضور چهار هزار و 350 ورزشکار از بیش از 160 کشور جهان به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شد.

تیم ملی ایران با 111 ورزشکار 88 ورزشکار مرد و 23 ورزشکار زن در 12رشته ورزشی با شعار «توکل، اراده و افتخار» با عنوان شهدای فاجعه منا، برای هشتمین بار در این رقابت ها حضور داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار