اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
سید شربف حسینی مشاور وزیر نفت در جشن خوزستانی ها + عکس
سید شریف حسینی گفت: رسوم و فرهنگ در اقوام مختلف نسل به نسل منتقل می‌شود و در میان جوانان کشور ریشه می‌دواند.


شوشان: مشاور وزیر نفت همدلی و اتحاد اقوام را برای کشور ایران فرصت برشمرد و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی روح وحدت و همدلی را افزایش می‌دهد.

به گزارش شوشان ، سید شریف حسینی نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و مشاور وزیر نفت  در حاشیه بازدید از جشن خوزستانی‌ها گفت: این جشن هارمونی بسیار زیبایی مانند گذشته دارد.

وی افزود: در این جشن‌ها شاهد بودیم که اقوام خوزستان در کنار هم هماهنگی و زیبایی بسیار زیادی دارند که این نوید را می‌دهد همیشه اقوام در کنار هم برای کشور ما یک فرصت هستند و نه تهدید. 

وی با تشکر از اداره کل میراث فرهنگی برای برگزاری چنین برنامه‌هایی بیان کرد: مهم‌ترین مسئله حضور مردمی است که توانستند این شور و هیجان را به نمایشگاه بیاورند و به این نمایشگاه گرما ببخشند تا نمایشگاه فعال باشد.

حسینی اظهار کرد: رسوم و  فرهنگ در اقوام مختلف نسل به نسل منتقل می‌شود و در میان جوانان کشور ریشه می‌دواند. جوانانی که امروز این آداب را انجام می‌دهند آن را از نسل قبل تحویل گرفته‌اند و به نسل بعد تحویل می‌دهند همین اتفاق گویای این مطلب است که شرایط آینده برای ما که ترس از این داریم که فرهنگ غربی جای فرهنگمان را بگیرد؛ به وجود نیاید و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به همه اقوام منتقل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار