اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
معاون فرماندار رامشیر در بین الصلاتین نماز جمعه خواستار مشارکت همگانی در ثبت اینترنتی اطلاعات خانوار ها در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان رامشیر در آستانه شروع طرح ملی سرشماري عمومی نفوس و مسكن سال 95 ، روح الله شفیعی معاون فرماندار رامشیر در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته رامشیر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اهمیت مشارکت درسرشماری عمومي نفوس و مسكن 95 اشاره کرد و گفت : سرشماري نفوس و مسكن امسال به دو روش اينترنتي و حضوري انجام خواهد شد كه زمان شروع مرحله اول از 3 الي 24 مهر ماه مي باشد وهریک از خانوارها می توانند با مراجعه به سامانه سرشماری به آدرس www.sarshomari95.ir   اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند.

معاون فنی ستاد سرشماری شهرستان رامشیر در ادامه با اشاره به مزایای استفاده از شیوه اینترنتی گفت : این شیوه سهولت بیشتری برای خانوار داشته و به راحتی می تواند اطلاعات را در کمترین زمان ممکن تکمیل کند. شفیعی در ادامه به مرحله دوم سرشماري توسط ماموران اشاره کرد و  گفت : اگر به هر دلیل افراد نتوانستند به شیوه اینترنتی اطلاعات را تکمیل کنند از 25 مهرماه تا 25 آبان ماه مأموران سرشماری با مراجعه حضوری به درب منازل اطلاعات مربوطه را  از خانوارها دریافت و تکمیل خواهند کرد.

معاون فرماندار رامشیر در پایان ضمن تاكيد بر همكاري و مشاركت عمومي در ثبت نام اينترنتي سرشماري از تمامی شهروندان خواست تا نسبت به ثبت نام اينترني اقدام نمایند و همچنین در مرحله سرشماری حضوری  نهایت همکاری را با آمارگیران نفوس و مسکن شهرستان داشته باشند.

برچسب ها: نفوس و مسکن ، رامشیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار