اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
با شکایت کارگران اخراج شده شرکت تکین ، سه پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده است.
 رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دزفول گفت: 39 تن از کارکنان کارخانه تکین در این شهرستان از کار اخراج شدند.

کورش نوروزی شنبه در نشست شورای اداری دزفول افزود:با شکایت کارگران اخراج شده شرکت تکین ، سه پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده است.

وی با بیان اینکه روند پیگیری پرونده کارگران اخراجی این شرکت در دستگاه قضایی ادامه دارد افزود:در حال حاضر با نام شرکت تکین پرونده به مراجع قضایی ارجاع شده ودر دست بررسی است ضمن اینکه طبق برآورد انجام شده هر یک از این کارگران حدود 60 میلیون ریال از مالک شرکت طلبکاراند.

فرماندار دزفول نیز در خصوص وضعیت شرکت تکین با بیان اینکه 85 درصد شرکت تکین به دلیل ناتوانی مالک قبلی به خریدار جدید واگذار شده است افزود:فردی با ادعای مالکیت اقدام به تصرف عدوانی این شرکت کرده و 39 نفر از کارگران این شرکت را اخراج نموده است.

حبیب اله آصفی افزود:پیگیر هستیم تا این شرکت به لحاظ قانونی به مالک جدید بازگردد تا مشکلات این شرکت و کارگران آن حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز اخراج کارگران به دلیل اختلاف داخلی را خلاف تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی دانست و گفت:به دلیل اختلاف پیش آمده در مدیریت شرکت تکین تعدادی از کارگران این شرکت اخراج شدند که اخراج این افراد بروز مشکلات اقتصادی و خانوادگی را برای این کارگران موجب شده است.

عظیم سرافراز گفت:به دلیل مشکل ایجاد شده در مدیریت این شرکت خانواده های کارگران اخراجی با مشکلات جدی روبرو شده اند که باید برای حل مشکل اشتغال آنها در این شرکت اقدام کرد.

سرافراز در خصوص سرمایه گذاری در دزفول نیز گفت:متقاضیان زیادی وجود دارد که زمین و تسهیلات جهت سرمایه گذاری مطالبه نمی کنند اما برای سرمایه گذاران در پیچ و خم روند اداری گرفتار شده اند که برازنده نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول دستگاههای اجرایی را به تعامل با سرمایه گذاران توصیه کرد و گفت:برای پیگیری طرح های اقتصادی بلاتکلیف پیشنهاد می شود کمیته هایی تشکیل شود.

وی همچنین در خصوص درخواست تخفیف عوارض شهرداری از سوی برخی افراد گفت:باید با پرداخت به موقع عوارض بار مشکلات مالی را از دوش مردم برداشت و به اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی کمک کرد.

منبع: ایرنا

برچسب ها: اخراج ، کارکنان ، دزفول
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار