اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
نشست مشترک استاندار خوزستان و شورای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید نشست مشترک استاندار خوزستان و شورای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد...


 شوشان: به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید نشست مشترک استاندار خوزستان و شورای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد .

دکتر غلامرضا شریعتی با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید ابراز امیدواری کرد شاهد ارتقا جایگاه علمی و خدمات کیفی آموزشی و سلامت این دانشگاه باشیم.

استاندار خوزستان بر تلاش برای  بهبود تعامل سیستم های بین بخشی در جهت سلامت مردم تاکید کرد. وی اعتماد بین مردم و پزشکان را سرمایه ای دانست که باید تلاش کرد که به این اعتماد خدشه ای به آن وارد نشود. 

استاندار خوزستان بر جلب اعتماد بیماران خارجی تاکید کرد. وی همچنین خدمات دهی به مناطق محروم را با اهمیت شمرد و گفت:باید رویکرد سیاست های بهداشتی تقویت مناطق محروم باشد. 
استاندار خوزستان با اشاره به درخواست های مردمی در بازدید از مناطق محروم عمده ترین مشکلات را نبود پزشک متخصص و امکانات بیماران خاص بیان کرد.
دکتر شریعتی  پرداخت ویژه به پزشکان متخصص برای ترغیب خدمت در مناطق محروم را راه حل برای اعزام پزشکان متخصص به این شهرستان ها دانست. 
استاندار خوزستان با به پیگیری های انجام شده در مورد راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی تنفسی و سوانح سوختگی اشاره کرد . 

 در این دیدار معاونین دانشگاه و اعضای شورای دانشگاه  از روند اقدامات و مشکلات حوزه های پژوهشی ،فرهنگی و بخش درمان ، بهداشت و دارو  و آموزش دانشجویان گزارشی ارائه دادند. 

در ادامه دکتر ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گزارشی از وضعیت اعتبارات دانشگاه و همچنین وضعیت پرداخت حق بیمه سازمان های بیمه گر و چالشی که در پرداخت حق بیمارستان ها از سوی این سازمان ها ایجاد شده ارائه داد.

ایدنی یکی از مشکلات استان را چالش مهاجرت نخبگان دانست و ابراز امیدواری کرد به بهبود شرایط زندگی شرایط ماندگاری این قشر در استان را قوت بخشد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تقدیر از حمایت های استاندار خوزستان از ورود موثر ایشان به بهبود مولفه سلامت مردم خوزستان را قوی و دلگرم کننده دانست.

وی در پایان گزارشی از وضعیت تکمیل و ساخت بیمارستان های استان ارائه نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار