اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اجرای برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.


همایون قنواتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در نشستی با حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های شوش، دشت آزادگان، آبادان، خرمشهر ضمن بیان این مطلب گفت: سال گذشته در مرز شلمچه و چزابه فعالیت هایی را داشتیم و تجربه بسیار خوبی بود. اما امسال تمام تلاشمان را خواهیم کرد که برای رفاه زائران و ارائه خدمات فرهنگی و هنری و مذهبی بیش از پیش عمل کنیم.

به گزارش شوشان ، وی افزود: سعی می کنیم امسال غرفه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد را در این دو مرز راه اندازی کنیم و خدمات و کالاهای فرهنگی و هنری در اختیار زائران قرار دهیم.

قنواتی ادامه داد: همچنین در صدد هستیم که تورهایی برای هنرمندان، خبرنگاران و دیگر فعالان عرصه فرهنگ و هنر تشکیل دهیم تا از این فضای معنوی بهره لازم را ببرند و به تهیه گزارش و یا ارائه هنر خود برای خیل عظیم دوستداران اباعبدالله حسین(ع)بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزاری مسابقه عکس برای عموم ، به پا کردن خیمه فرهنگی، برپایی ایستگاه اطلاع رسانی برای خبرنگاران و.... را از دیگر اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام کرد.

برچسب ها: قنواتی، اربعین
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار