اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
دادگستری خراسان رضوی: این پرونده در کمترین زمان ممکن کمتر از 10 روز رسیدگی و حکم مربوطه صادر شد و در روز گذشته این حکم از سوی رئیس قوه قضاییه که برای حضور در همایش دادستان های کشور به مشهد سفر کرده بود مورد تایید قرار گرفت و با دستور وی صبح امروز در شهرستان نیشابور اجرا شد.
رییس کل دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد : قاتل دختر بچه هفت ساله نیشابوری صبح روز جمعه درملاء عام در محل چهار راه انقلاب این شهرستان اعدام شد.

حجت الاسلام علی مظفری در گفت وگو با ایرنا افزود : این فرد که از بستگان این کودک بوده، او را دزدیده و پس از آزاد و اذیت به قتل رسانده بود.

وی تصریح کرد : این پرونده در کمترین زمان ممکن کمتر از 10 روز رسیدگی و حکم مربوطه صادر شد و در روز گذشته این حکم از سوی رئیس قوه قضاییه که برای حضور در همایش دادستان های کشور به مشهد سفر کرده بود مورد تایید قرار گرفت و با دستور وی صبح امروز در شهرستان نیشابور اجرا شد.

وی با بیان اینکه روال نیست که رئیس قوه قضاییه در جریان سفر خود به شهر و استانی این احکام را بررسی و نسبت به آن دستور دهند ، اظهار کرد: به دلیل اهمیت این موضوع طی گزارشی که به وی داده شد ، نسبت به اجرای حکم در زمان خود تاکید کرد.

به گفته وی ، قاتل این دختر بچه طی رسیدگی پرونده اش برای تجاوز به اعدام ، برای قتل به قصاص و برای آدم ربایی به حبس محکوم شده بود که در نهایت امروز در کمتر از 10 روز اززمان ورود پرونده وی به محکمه، به مجازات جنایت خود رسید.

رئیس قوه قضائیه روز گذشته در همایش دادستان های عمومی و انقلاب و روسای کل دادگستری ها و سازمان های قضایی نیروهای مسلح تاکید کرده بود: تاثیر گذاری مجازات ها در آن است که به موقع و سریع انجام شود. 

وی با تاکید بر اینکه تعلل در اعمال مجازات بر خلاف مصالح دستگاه قضایی و جامعه است افزود: کسی که به نوامیس مردم تعدی می کند باید مجازات شود، چرا به او مهلت می دهید ؟ 
وی همچنین اجرای احکام مربوط به قاچاقچیان را که جوانان مستعد و نابغه و خانواده ها را نابود می کننداز دیگر پرونده های دستگاه قضا خوانده بود که نیازمند برخورد قاطع، به موقع و سریع است.

نیشابور یکی از شهرستانهای 28 گانه خراسان رضوی است.

برچسب ها: اعدام ، قتل
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار