اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
يكصدوچهل و چهارمين جلسه شوراي شهر اهواز باز هم از حاشيه هاي پررنگ تر از متن بي نصيب نماند و تقابل ميان دو گروه موافق و مخالف دوره جديد رياست در اين شورا به وضوح مشهود بود. البته برخي اعضاء در نطق هاي پيش از دستور خود هم به اين اختلاف نظرها و تقابل ها در شوراي شهر اشاره داشتند و درواقع به نحوي خودشان به خودشان تذكر دادند اما وقتي ميان رئيس قبل و رئيس فعلي جدالي بر سر انتخابات كميسيون بوجود آمد معلوم شد يك گوششان در است و يك گوشان دروازه!

ماجرا از اين قرار بود كه رامي علاسوند رئيس سابق شورا هنگام ارائه توضيحات رئيس كميسيون مربوطه در خصوص لايحه مناقصه واگذاري انجام خدمات بيمه تكميلي درمان و مسئوليت پرسنل شهرداري اهواز با بيان اينكه تاكنون بايد راي گيري كميسيون ها انجام مي گرفت و چرا اين امر صورت نگرفته، اعتراض خود را اعلام كرد هوشنگ شيرمردي رئيس جديد شوراي شهر اهواز در پاسخ گفت: همه به جهنم بروند فقط شما به بهشت بروي؟ از نظر قانون درحال حاضر براي كميسيون ها مشكلي پيش نيامده زمان انتخابات كميسيون ها هم خواهد رسيد.البته اين موضوع با توضيحات مشاور حقوقي شورا مبني بر اينكه طبق قانون شوراي شهر يك لحظه هم نمي تواند بدون رئيس و عضو كميسيون بماند و تا انتخابات بعدي كميسيون ها فعاليت اعضاء آن ها وجاهت قانوني دارد، به نحوي ختم به خير شد البته اعضاء شورا اذعان دارند كه از آخرين جلسه برخي كميسيون ها از جمله كميسيون فرهنگي دوماهي مي گذرد! 

يكي ديگر از نكات اين جلسه شورا بررسي وضعيت شهرداري اهواز به عنوان آخرين لايحه آن هم بصورت بحث آزاد در دستور كار بود اما از آنجايي رئيس شوراي شهر ابتداي جلسه را با انتقاد از شهردار و عملكردش آغاز كرد، كسي اصلا به اين لايحه اشاره اي نداشت!

در ادامه انتقادهاي شيرمردي به عملكرد شهردار اهواز، وي بحث مرخصي رفتن هاي سيد خلف موسوي را هم مطرح كرد و گفت: در ماده 9 آئين نامه حقوق و مزاياي شهرداران، آمده است كه شهردار براي يكسال خدمت، حق استفاده از يكماه مرخصي با استفاده از حقوق را خواهد داشت. در تبصره يك همين ماده آمده است كه تاريخ استفاده از مرخصي بنا به تقاضا و درخواست شهردار توسط شوراي اسلامي شهر تعيين خواهد شد.

رئيس شورا ادامه داد: آقاي شهردار در طول 3 سال گذشته چندماه را بدون كسب اجازه و درخواست مرخصي خارج از كلانشهر اهواز سپري كرده اند كه البته نوع ماموريت هاي خارج از شهر نيز نياز به هماهنگي با شورا دارد.

رئيس شوراي شهر اهواز اين را هم گفت كه به قول يكي از دوستان متوجه نشديم سيد خلف موسوي شهردار اهواز است يا تهران؟ چراكه در طول هفته بيشتر اوقاتش را در تهران سپري مي كند تا اهواز. وي از شهردار خواست از اين تاريخ به بعد قانون را در مورد خروج از شهر رعايت كند.

برچسب ها: شورای شهر اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار