اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
 معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان از معتمدان محلی خواست برای جلوگیری از رسم نادرست تیراندازی در مجالس شادی و عزا با نیروی انتظامی همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، قدرت الله دهقان یکشنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گتوند در خصوص رسم نادرست تیراندازی برخی افراد در مجالس در شهرهای این استان اضافه کرد: فرهنگ سازی در این رابطه نیازمند همکاری بیشتر و بهتر معتمدان و بزرگان طوایف است چرا که این مسئله هم مخل آسایش و آرامش مردم است و هم در موارد بسیاری حوادث خونباری را موجب شده است.

وی در ادامه به شجاعت رزمندگان شهرستان گتوند در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:شهرستان گتوند دارای مردمی شجاع و دلیر است که در هشت سال دفاع مقدس وفاداری و دلاور مردی خود را ثابت کردند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان یکی از مشکلات اصلی مردم را بیکاری عنوان کرد و افزود: به دنبال بیکاری نا امنی و فقر هم بوجود می آید ومسئولان ذیربط این شهرستان با توجه به پتانسیل خوب می تواند با راه اندازی و فعال کردن تعاونی های تولیدی ، ارتباط با تعاونی های مرزی و همچنین مشاوره از نخبگان و کار آفرینان استان زمینه اشتغال برای جوانان فراهم کنند.

دهقان با ابراز رضایت از احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گتوند از تجهیز مدرن این ستاد فرماندهی در آینده خبر داد و گفت : امیدواریم با توان بیشتر بتوان خدمات بهتری به مردم در زمینه امنیت و آرامش ارائه کرد.

امام جمعه گتوند نیز در این مراسم با تبریک هفته ناجا به سبزپوشان نظم و امنیت تلاش نیروی انتظامی برای برقراری امنیت را قابل تقدیر خواند و گفت: وظیفه ذاتی نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت است و این امنیت جز با همکاری و تعامل مسئولان و مردم به وجود نمی آید.

حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی با اشاره به محرومیت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با وجود محرومیت ها و مشکلات بسیار در گتوند، مسولان نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.

وی لزوم توجه ویژه به این شهرستان را ضروری دانست و اظهار داشت: جایگاه همه مسئولان قابل احترام است ولی باید مشکلات این شهرستان نیز مورد توجه قرارگیرد.

امام جمعه گتوند به کمبود امکانات درکلانتری ها و پاسگاههای انتظامی این شهرستان اشاره کرد و بر حمایت بیشتر مسئولان استانی در جهت رفع مشکلات و تجهیز امکانات در این بخش تاکید کرد.

حجت الاسلام شاه آبادی به رشادتهای شهید سردار خدامراد توکلی نوجوان 13 ساله گتوندی سنگر ساز بی سنگر و دیگرسرداران جنگ در این شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه دراین شهرستان برای شهدا کوتاهی شده است و اقدامی در خصوص جایگاه واقعی این شهدا صورت نگرفته است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان نیز در این آیین گفت:پلیس با تعامل مردم تا امروز توانسته امنیت را در کشور برقرار کند و این همکاری باید ادامه داشته باشد.

سرهنگ علی شوهانی در خصوص درگیری و تیراندازی در مجالس شادی و عزا اظهار داشت: بزرگان و معتمدان طوایف می توانند نقش زیادی در کنترل و پیشگیری از حوادث ناشی از این رسم غلط داشته باشند لذا همکاری و همیاری مردم و دستگاههای اجرایی با نیروی انتظامی درجهت حفظ امنیت در استان ضروری است.

وی با بیان اینکه در هفته ناجا 72 برنامه پیش بینی شده است، افزود: ترویج فرهنگ عاشورایی ، نشست هم اندیشی با بزرگان طوایف، افزایش خدمات دانش بنیان و دانش پروری،حضور در مدارس و آموزشگاهها و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه های پیش بینی شده نیروی انتظامی در استان است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان به اقدامات نیروی انتظامی در 6 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری بیش از 2هزار کلاس آگاه سازی و آموزشی فرزندان و 56 نشست هم اندیشی با سران طوایف از اقدامات مهم نیروی انتظامی استان است.

به گزارش ایرنا همزمان با هفته ناجا ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی گتوند افتتاح شد.
فرماندهی انتظامی شهرستان گتوند در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و هفته ناجا گفت: این ساختمان با مساحت 3 هزار و 120متر مربع با امکانات سالن چند منظوره، پارکینک ، قرارگاه ، سایت اداری ، میدان صبحگاه و تحت نظرگاه مرکزی در 2طبقه ساخته شده است.

سرهنگ اسماعیل عزتی پور با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت این طرح فروردین 94آغاز شده بود افزود: 36میلیارد ریال برای ساخت این ساختمان هزینه شده است.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی وعقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار