شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: آموزش افراد جویای کار و به روز رسانی مهارت های شغلی از اولویت های مهم این اداره کل است.

عبدالنبی سواعدی در نشست فرماندار شوشتراظهارکرد: انتخاب نوع آموزش ها به روسای مراکز در شهرستان ها محول شده تامتناسب بانیازبازارکار،آموزش فنی وحرفه ای برنامه ریزی واجراشود.
سواعدی افزود: با هدفمند سازی آموزش ها متناسب با نیازها و ظرفیت های هر شهرستان در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان ها گام موثری برداشته خواهدشد.

وی عنوان کرد:با توجه به این ظرفیت ها، هدفمند سازی آموزش های فنی و حرفه ای باعث رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و ریشه کن کردن بیکاری می شود.

فرماندارشوشترنیزدراین نشست اظهارکرد:شوشتر ظرفیت های مختلفی دارد که نیاز است آموزش های فنی و حرفه ای در راستای این ظرفیت ها انجام شود.

مصطفی سمالی افزود: این شهرستان ظرفیت های مختلفی در زمینه گردشگری، صنعت، کشاورزی، دامپروری و شیلات دارد که متقاضیان این مشاغل نیازمند آموزش تخصصی هستند.

سمالی گفت: انتظار داریم کارآفرینان، تولیدکنندگان و افراد جویای شغل مهارت های لازم را برای ورود به بازار کار از مراکز آموزش فنی و حرفه ای فرا بگیرند تا دولت نیز حمایت مادی خود را از طریق پرداخت تسهیلات کم بهره به آنها انجام دهد. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار