شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
از طریق مرز شلمچه؛
پیکر 78 شهید دوران دفاع مقدس همزمان با دومین روز از ماه محرم، از طریق مرز شلمچه به کشور باز گشت.
پیکر 78 شهید دوران دفاع مقدس امروز از طریق مرز شلمچه به خاک کشور بازگشت.

 پیکر 78 شهید دوران دفاع مقدس همزمان با دومین روز از ماه محرم، از طریق مرز شلمچه به کشور باز گشت.

این شهدا مربوط به عملیات‌های والفجر 1، خیبر، ایضایی والفجر 8 و کربلای 4 هستند و پیکرهای پاک این شهدا در مناطق زبیدات، شرق دجله، مجنون، ام‌الرصاص و غرب اروندرود تفحص شده است.

پس از برگزاری مراسم استقبال در مرز شلمچه، پیکرهای پاک شهدا به شهرستان شوش انتقال خواهد یافت و مراسم وداع با شهدا، امشب پس از نماز مغرب و عشا در حرم دانیال نبی(ع) برگزار خواهد شد.

ارزش‌های دفاع مقدس را فراموش نمی کنیم
 
مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خوزستان گفت: دشمنان باید بدانند تا روح این شهیدان در جمع ما است و تا زمانی که نام آنها هست، دست از ارزش های دفاع مقدس برنخواهیم داشت.

 حجت الاسلام کریم رجبی در مراسم استقبال از ۷۸ شهید در مرز شلمچه، این شهدا را الگو گرفته از امام علی(ع) دانست و اظهار کرد: این شهدا همچون مقتدای خود امام علی(ع) که جان خود را فدا کرد و آیه ای در شأن ایشان نازل شد، جان خود را فدای ارزش های انقلاب کردند.

وی، جوانان شرکت کننده در مراسم استقبال از این شهدا را مورد خطاب قرار داد و افزود: این شهدایی که امروز پیکرهای آنها را تشییع کردیم جوانان دهه ۶۰ بودند که در عمل، ایثار برای بقای دین را اثبات کردند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خوزستان ادامه داد: دشمنان باید بدانند تا روح این شهیدان در جمع ما است و تا زمانی که نام آنها هست، دست از ارزش های دفاع مقدس برنخواهیم داشت تا جان در بدن داریم از رهبر طبعیت می کنیم.

 با حضور مردم و عشایر خرمشهر و آبادان، کاروان های راهیان نور، مسئولان استانی همچون فرمانده هنگ مرزی استان خوزستان، امام جمعه  خرمشهر و سایر مسئولان محلی بپیکر مطهر ۷۸ شهید دوران دفاع مقدس به میهن بازگشتند.

استقبال کننده همنوا با مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در دومین روز از محرم در جوار این شهدا به عزاداری پرداختند.

پیکر این ۷۸ شهید دوران دفاع مقدس برای انجام مراسم وداع به شوش منتقل می شود و از آنها جا راهی تهران خواهند شد.
 

برچسب ها: شلمچه ، پیکر ، شهید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار