شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
شوشان: دومین همایش مدیران مدارس با موضوع سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 در رامشیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر ، دومین همایش مدیران مدارس رامشیر با موضوع سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95  با حضور روح الله شفیعی معاون فرماندار رامشیر ،سعید قنواتی سرپرست اداره آموزش و پرورش و جمعی از مدیران مدارس در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون فرماندار رامشیر در این همایش با اشاره به  اهميت حضور و مشاركت مردم در سرشماري عمومي نفوس و مسكن95  اظهار داشت : به منظور برنامه ریزی بهتر و دقیق تر این سرشماری انجام می گیرد و با توجه به اینکه امسال برای اولین بار سرشماری بصورت اینترنتی انجام خواهد شد ضرورت دارد که زمینه را برای ثبت نام اطلاعات خانوارها به صورت اینترنتی فراهم کنیم.

روح الله شفیعی در ادامه با اشاره به جمعیت بالای آموزش و پرورش اظهار داشت : با توجه به جمعیت بالایی که در آموزش و پرورش فعالیت می کنند آموزش و پرورش می تواند نقش موثری در اطلاع رسانی در خصوص سرشماری نفوس و مسکن 95 ایفا کند.

معاون فنی ستاد سرشماری شهرستان رامشیر در ادامه به نقش مدیران  مدارس در سرشماری اشاره نمود و اظهار داشت : مدیران مدارس ضمن اطلاع رساني به دانش آموزان جهت مشاركت در سرشماري اينترنتي ، در صورت عدم دسترسي دانش آموزان به اينترنت در منازل ،  همكاري نمایند تا ثبت نام خانوارها به صورت  اينترنتی در مدارس به خصوص در مدارس روستاها انجام شود.

وی گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95در دومرحله انجام می‌شود که مرحله اول از 3 مهر تا 24 مهر به صورت اینترنتی است و مرحله دوم نیز از 25 مهر تا 25 آبان‌ماه به صورت حضوری خواهد بود.


برچسب ها: رامشیر ، سرشماری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار