شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: جلسه علنی این شورا به دلیل ایام سوگواری امروز برگزار نمی شود.

آذر زمانپور در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی و حضور اعضای شورای شهر در این مراسم، جلسه علنی امروز شورای شهر لغو شده است.

وی همچنین گفت: اعضای کمیسیون های شورای شهر اهواز صبح شنبه در یک جلسه غیرعلنی انتخاب شده اند. زمانپور با بیان اینکه موافق برگزاری غیرعلنی این نشست نبوده ام افزود: در شورای شهر هیچگونه پرده پوشی از مردم نداریم و همه موارد را به اطلاع عموم شهروندان می گذاریم.

به گفته وی این نشست با تصویب اکثریت اعضای این شورا به صورت غیرعلنی برگزار شده است.
بر اساس این گزارش، جلسات علنی شورای اسلامی شهر اهواز عصر روزهای دوشنبه تشکیل می شود.

یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز که قرار بود با دستورکار انتخاب اعضای کمیسیون ها در تاریخ دوشنبه 12 مهر برگزار شود به دلیل اختلاف و درگیری لفظی و ترک جلسه از سوی 9 نفر از اعضای شورا لغو شده بود. این نشست قرار بود چهارشنبه برگزار شود که آن نیز برگزار نشد. 

در حدود 2 ماه است که شورای شهر اهواز لوایح و مصوباتی را بررسی نکرده است. پس از تعطیلات یک ماهه تابستانه، اختلافات بر سر انتخاب هیات رئیسه شورای شهر آغاز شد و در نهایت جلسه انتخابات پس از دو نوبت لغو و تهدید فرماندار اهواز، در تاریخ 27 شهریور تشکیل شد. از آن زمان تا کنون نیز تنها یک جلسه رسمی در تاریخ 29 شهریور ماه برگزار شده است.

شورای شهر اهواز 21 عضو دارد که در یک جناح بندی به دو گروه اقلیت موافق شهردار و اکثریت مخالف شهردار تقسیم شده است.

برچسب ها: شورای شهر اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار