اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
نشست اعضای حزب اعتدال و توسعه آبادان با معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان/ فرماندار آبادان : تحزب در جامعه می تواند گذر از جامعه سنتی به مدرن را کوتاه کند / دبیر حزب اعتدال و توسعه آبادان: رویش امید در حوزه های فرهنگی و اجتماعی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است
اعضای حزب اعتدال و توسعه آبادان با معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان دیدار و گفتگو کردند.


شوشان : اعضای حزب اعتدال و توسعه آبادان با معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شوشان ، دبیر حزب اعتدال و توسعه آبادان در این دیدار به تشکیل کمیسیون های تخصصی این حزب اشاره کرد و گفت: مباحث در حوزه های مختلف شهرستان با تشکیل کمیسیون های تخصصی در این حزب به صورت کارشناسی و موشکافانه بررسی می شود و نتیجه این بررسی ها در اختیار نماینده عالی دولت که شخص فرماندار است قرار داده می شود.


وی افزود : کمیته های گمرک، کشاورزی، شیلات، صنعت ، آموزش و پرورش، فرهنگ، جوانان و ... از جمله کمیته های تخصصی شکل گرفته هستند که با نگاه کارشناسی مشغول رصد کردن حوزه ها می باشند. دیدگاه و پیشبرد اهداف در شهرستان در این حزب مبتنی بر سه محور  امید، آرامش و رونق اقتصادی می باشد.

 نیک پور ادامه داد: معتقدیم که تنها راه پیشبرد اهداف عالی دولت در شهرستان سپردن مسئولیتهای کلیدی به افراد شایسته و عدم تداخل در کارهای ایشان  همراه با ثبات مدیریت است.


وی ایجاد فضایی بانشاط اقتصادی، عمرانی در منطقه و رویش امید در حوزه های فرهنگی و اجتماعی را از دستاوردهای دولت تدبیر و امید برشمرد و فعالیت احزاب را در پایدار بودن و رشد بیش از پیش این دستاوردها موثر دانست.

در ادامه این نشست ، کمیته های تخصصی گمرک، کشاورزی، شیلات و آموزش و پرورش به بیان دستاوردها، مشکلات و موانع و تنش های مدیریتی پیش روی این حوزه ها پرداختند.

عزیزالله شهبازی فرماندار آبادان با تشکر از تشکیل و حضور این حزب در فضای سیاست زده آبادان و امیدواری به تشکیل احزاب در شهرستان به حاکم شدن اعتدال و روشن شدن جرقه های امید با روی کار آمدن دولت روحانی اشاره کرد و  گفت: تحزب در جامعه میتواند گذر از جامعه سنتی به مدرن را کوتاه کرده و  موفقیت در این مسیر را به ارمغان آورد. برای اینکه احزاب جایگاه خود را در فرهنگ ما پیدا کنند باید تلاش کنیم.

شهبازی وجود  احزاب را مسیری برای ارتباط هر چه بهتر دولت و ملت دانست و ضرورت وجود آن را اجتناب ناپذیر خواند و ماندگاری احزاب در ایران را در گرو اعتدال و تعامل با سایر گروه ها دانست. 

شهبازی به اقدامات انجام شده در دولت تدبیر در حوزه های کشاورزی، شیلات و گمرک پرداخت و ضمن تشکر از نمایندگان منتخب مردم همراهی و همدلی آنان را در ادامه راه برای دست یافتن به اهداف در بخش های مختلف تخصصی لازم دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار