شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
با حمایت و همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای سوره شبکه توزیع این روستا توسعه یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان علی حزباوی گفت: شبکه توزیع آب شرب روستای سوره شهرستان خرمشهر توسعه یافت.

علی حزباوی ادامه داد: توسعه شبکه توزیع آب شرب روستای سوره در 18 خیابان انجام پذیرفت.
وی با اشاره به اینکه عملیات انجام شده کاری مشترک میان دهیاری و شورای روستا و امور آبفاروستایی خرمشهر بوده است گفت: توسعه شبکه انجام شده بطول 3300 متر بوده است که شورا و دهیاری لوله های پلی اتیلن مورد نیاز را تامین و امور آبفاروستایی خرمشهر نسبت به کارگزاری آنها اقدام کرد.

وی اظهار کرد: با کارگزاری لوله ها آب در مدار قرار گرفته و اهالی 18 روستای سوره از آب شرب با کیفیت و فشار مطلوب بهره مند شدند.

روستای سوره بیش از 670 خانوار با جمعیتی بالغ بر 3 هزار و 350 نفر را تحت پوشش دارد.

در متن این تقدیر نامه آمده است: بدون تردید پذیرش مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امکان خدمت ه مردم و رفع حوائج بندگان خوب و شایسته خدا، نعمت و افتخار بزرگی است و نشان از لطف و رحمت الهی دارد. اینک به مصداق حدیث شریف ( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) از خدمات و مساعی ارزشمند و همکاری و اهتمام شایسته و ثمربخش جنابعالی در خدمت صادقانه و شرافتمندانه به مردم شهرستان خرمشهر تقدیر و تشکر می نماییم. رجاء واثق دارد با سعی و تلاش بیش از پیش و با تاسی از سیره ائمه اطهار(ع) در کلیه شئون اجتماعی فرهنگی موفق و موید باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار