شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

شنبه 24 مهرماه 1395 دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی و دکتر مصطفی پاک مهر مشاور جوان رئیس دانشگاه از دانشجوی رشته داروسازی که سه روز پیش دچار سانحه تصادف گردیده بود و در بخش ICU بیمارستان گلستان اهواز بستری شده است عیادت نمودند.عیادت رئیس و معاون دانشجویی دانشگاه از دانشجوی آسیب دیده

 

دکتر موگهی در این خصوص گفت: امروز همراه با رئیس دانشگاه جهت ملاقات آقای مجتبی حمزه که از دانشجویان رشته داروسازی دانشگاه می باشد به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان گلستان اهواز آمدیم.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اظهار داشت: این دانشجوی دانشگاه سه روز پیش در اثر تصادف با خودروی شخصی خویش دچار جراحت های نسبتا" شدیدی شده بود به گونه ای که در حالت کما به بیمارستان منتقل گردید.

 

موگهی افزود: خوشبختانه بلافاصله با تلاش کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان و انجام مداخلات لازم و جراحی های صورت گرفته و بستری در بخش مراقبت های ویژه در حال حاضر وضعیت وی رو به بهبودی است و سطح هوشیاری نزدیک به حد نرمال را پیدا کرده است.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: تنها مشکل بارزی که دارد، مشکل ریوی است که لوله سینه دوطرفه بخاطر ضربه شدید و خونریزی ریوی برایش تعبیه شده است که امیدواریم در طی چند روز آینده این مشکل نیز برطرف شود و از بیمارستان به سلامتی مرخص گردد.

گفتنی است دکتر ایدنی در این دیدار، ضمن پیگیری وضعیت بالینی دانشجوی مصدوم و بررسی وضعیت ریوی و تنفسی وی، توصیه های لازم را جهت تسریع در ادامه روند درمان وی ابراز نمود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار