شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند شد
همایون قنواتی با حکم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

همایون قنواتی مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به عنوان مدیرکل منطقه آزاد اروند منصوب و معرفی شد.

مدیرکل ارشاد منطقه آزاد اروند عصر دوشنبه با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مدیران استانی و شهرستان های آبادان و خرمشهر معرفی شد.

همایون قنواتی با حکم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت:بر اساس قوانین مناطق آزاد، دستگاه های اجرایی می توانند اختیارات خود را به مدیران مناطق آزاد تفویض کنند.

حسین نوش آبادی اظهار داشت:با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و منابع مالی و استفاده از تمامی امکانات، می توان گام های موثری در راستای رشد و توسعه فرهنگ محدوده منطقه آزاد اروند برداشت.

معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در مناطق آزاد اروند مانند قشم و ارس این اختیارات، تفویض شده و منطقه آزاد اروند سومین منطقه ای است که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور اختیارات استان ها به مدیرکل منطقه تفویض شده است.


وی تصریح کرد:با این گام، سطح مدیریت ارتقاء یافته و ادارات منطقه به اداره کل تبدیل می شود و با اختیاراتی که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند دارد می تواند امکانات بیشتری در اختیار اهالی فرهنگ قرار گیرد.

نوش آبادی گفت: این اتفاق را می توان به فال نیک گرفت و مردم محدوده منطقه آزاد اروند با امکانی که در حوزه فرهنگ و هنر در اختیار آنان قرار می گیرد، می توانند در جهت رشد و توسعه فعالیت های فرهنگی حرکت کنند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این آیین گفت:امیدواریم این رویداد، ارتقاء سطح فرهنگ عمومی و هم افزایی در این منطقه را در پی داشته باشد.

اسماعیل زمانی اظهار داشت:در ساختار جدید ، واحد خبرنگاران و روزنامه نگاران به عنوان یک صنف خبری زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد با مشخصات و ضوابط معین تصویب شده و حقوق خبرنگاران و اهالی رسانه نیز از این طریق پیگیری می شود.

وی، بیمه خبرنگاران را اصل ضروری برای برطرف شدن دغدغه های ذهنی این قشر توصیف کرد و گفت:سازمان منطقه آزاد اروند بیمه تکمیلی خبرنگاران شهرهای آبادان و خرمشهر را طبق ضوابط برعهده می گیرد.

در این آیین حکم تفویض اختیارات علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد اروند به اسماعیل زمانی مدیر عامل این سازمان اعطا شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار