نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: عزل وزیر بهداشت و درمان از سوی رئیس جمهور رنگ و بوی سیاسی دارد چرا که ایرادی در کار وی نبود. "> رنگ و بوی سیاسی یک عزل!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: عزل وزیر بهداشت و درمان از سوی رئیس جمهور رنگ و بوی سیاسی دارد چرا که ایرادی در کار وی نبود.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، عبدالله سامری  اظهار کرد: عزل مرضیه دستجردی، وزیر بهداشت و درمان از سمتش تأسف‌برانگیز است.

وی افزود: این اقدام از سوی رئیس جمهور رنگ و بوی سیاسی دارد چرا که پیش از این نیز چنین مواردی را از وی شاهد بوده‌ایم.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دستجردی وزیری متعهد، توانمند، کاربلد و دلسوز بود و مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرهای مختلف به‌ویژه مناطق محروم را با دقت بررسی می‌کرد.

وی اضافه کرد: مرضیه دستجردی به‌ویژه عنایت و توجه خاصی به خرمشهر داشت و البته قربانی سیاست‌بازی‌هایی که نباید، شد.

برای این اقدام رئیس جمهور باید تأسف خورد

سامری در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر بیان کرد: مرضیه دستجردی به دلیل اعتراض به عدم اختصاص ارزی که به تأمین داروی مورد نیاز مردم جامعه باید تعلق می‌گرفت، عزل شد.

وی با اظهار نگرانی برای جامعه بهداشت و درمانی کشور به‌دلیل عزل چنین نیروی پرتلاش و متعهدی، گفت: برای این اقدام رئیس جمهور باید تأسف خورد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاری که نباید صورت می‌گرفت انجام شد و البته وضعیت بهداشتی و درمانی کشورمان بعد از این وزیر کارآمد، بلاتکلیف خواهد ماند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار