اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با تشریح جزئیات اعتراض کسبه پاساژ کربلایی گفت: محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در اهواز کشف شد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با تشریح جزئیات اعتراض کسبه پاساژ کربلایی گفت: محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در اهواز کشف شد.

سرهنگ علی قاسمپور اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال یک محموله بزرگ تلفن همراه و تبلت خارجی قاچاق به منظور توزیع در یکی از واحدهای صنفی در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی محل دپو این کالاهای خارجی قاچاق را شناسایی و با حضور نماینده اتحادیه اصناف مورد بازدید قرار دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از محل دپوی کالاهای قاچاق تعداد ۶۰۰ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه قاچاق فاقد هر گونه برگه خرید و مدرک را کشف کردند.

قاسمپور بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

وی در ارتباط با اعتراضات کسبه پاساژ کربلایی اهواز عنوان کرد: این واحد صنفی در مرکز شهر بوده و مسئولان آن خارج از چارچوب ضوابط قانونی با ورود کالای قاچاق قصد ضربه زدن به اقتصاد مقاومتی، جوسازی و متشنج کردن جو بازار اهواز را داشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اضافه کرد: آنها در ادامه به منظور تطمیع مأموران ۳۵۰ میلیون ریال رشوه را دادند که مأموران آن را رد و ضمیمه پرونده کردند.

قاسمپور تأکید کرد: این ماجرا هیچ ارتباطی با پاساژ کربلایی که فروشندگان آن از کسبه شریف و زحمتکش اهواز هستند، ندارد.

وی در پایان گفت: مردم خودشان اطلاع دادند که این فروشنده غیرمجاز کالای قاچاق را به فروش می رسانند، نیروی انتظامی نیز به خاطر خود مردم، اقتصاد و فروشندگان مجاز اقدام به برخورد با فروشنده خاطی کرده است.

برچسب ها: موبایل اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار