شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
نماینده مردم همدان در مجلس:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأیید بر اینکه تغییر مدیریت فرودگاه همدان به موضوع اختلاس بستگی دارد، گفت: دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی در حال بررسی موضوع اختلاس در فرودگاه هستند.
امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص انتشار اخباری از وقوع اختلاس در فرودگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی در حال بررسی موضوع اختلاس در فرودگاه هستند تا زمانی که به نتیجه نرسند نمی‌توانیم مطلبی را مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه قطعاً مشکلاتی در فرودگاه همدان و فرودگاه‌های کشور وجود دارد، افزود: تمام فرودگاه‌های کشور خصوصاً بخش عمرانی زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی هستند و این مجموعه در حال انجام کارهای تحقیقاتی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأیید اینکه تغییر مدیریت فرودگاه همدان به موضوع اختلاس بستگی دارد، تصریح کرد: به مدیر فرودگاه همدان گفته شد، برود و سرپرست جایگزین شد که قطعاً این موضوع به اختلاس مرتبط است.

وی در خصوص توضیحاتی که قرار بود طی گزارشی در خصوص همین موضوع اعلام کند، خاطرنشان کرد: اجازه دهید هیأت‌های نظارتی به نتایجی برسند و کارهای تحقیقاتی خود را انجام دهند، سپس اقدام به ارائه این گزارش کنم.

خجسته با ابراز تأسف از قصور دستگاه‌های نظارتی در فرودگاه‌ها و برخی ادارات اضافه کرد: چرا نباید بدانند چه اتفاقی در آنجا می‌افتد؟ قطعاً آنها از این موضوع اطلاع داشتند و این موضوع باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مجلس باید قدرتمند در این زمینه ورود پیدا کند تا دستگاه‌های نظارتی ریشه مفاسد اقتصادی را بخشکانند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه پروازهای فرودگاه همدان سه ماه تعطیل بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروازهای مشهد و کیش در حال انجام بوده و پرواز ترکیه نیز در حال بررسی است.

خجسته به جلسه پیگیری برقراری پرواز تهران ـ همدان سه روز در هفته اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مسؤولان اجرایی استان پیگیر هستند تا این مسئله به سرانجام برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار