اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
کی از اتفاقاتی که در خوزستان نشان دهنده اهمیت توجه مدیران به پدافند غیر عامل را نشان می دهد آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر است که اگر شاخص های پدافند غیرعامل پتروشیمی ماهشهر رعایت می شد احتمال بروز این حادثه بسیار کاهش می یافت.
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان گفت: حمله سایبری و آلودگی محیط زیست مهم ترین تهدیداتی هستند که استان خوزستان را تهدید می کنند.

به گزارش ایرنا ، محمد حری یکشنبه در نخستین نشست تخصصی رابطان پدافند غیرعامل در محل هتل بوستان مجتمع گیت بوستان اهواز، با بیان اینکه تهدیدات پویا هستند و مدام در حال به روز شدن هستند افزود: پویایی تهدیدات به دلیل پیشرفت تکنولوژی است.

وی گفت: در حوزه های مختلف با تهدید روبه رو هستیم؛ تهدیدی که 10 سال پیش خطرناک بود شاید امسال دیگر خطرناک نباشد. حری در ادامه اضافه کرد: پدافند غیر عامل افراد و منطقه را در مقابل تهدیدات واکسینه می کند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان نیز در این نشست بیان کرد: بیشتر مدیران، پدافند غیر عامل را در اولویت برنامه کاری خود قرار نمی دهند؛ یکی از اتفاقاتی که در خوزستان نشان دهنده اهمیت توجه مدیران به پدافند غیر عامل را نشان می دهد آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر است که اگر شاخص های پدافند غیرعامل پتروشیمی ماهشهر رعایت می شد احتمال بروز این حادثه بسیار کاهش می یافت.

قدرت اله دهقان افزود: هر لحظه ممکن است که جنس و نوع تهدیدات تغییر کند؛ باید تهدیدات را پیش بینی کرد. وی عنوان کرد: یک بخش از پدافند غیر عامل به فکر هم نوع خود بودن است؛ متاسفانه امروزه ارتباط بین مردم بسیار کم شده و این کار باعث تنها شدن افراد می شود.

دهقان افزود: تهدیدی که از سوی دشمنان اسلام ما را تهدید می کند منزوی کردن جمهوری اسلامی و له کردن مردم ایران در تنهایی است.

هفته پدافند غیر عامل از دوم تا هشتم آبان در حال برگزاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار