شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۱

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: در نظر داریم که با بهره‌گیری از کارشناسان عمران و شهرسازی بتوانیم بحث ترافیکی خرمشهر را کاهش دهیم.

به گزارش شوشان، عبدالله سامری اظهار داشت: مسئولان اجرایی سابق شهرستان خرمشهر در حق این شهر خیانت بزرگی کرده‌اند.

وی افزود: مسئولانی نابلد در این شهر پا گذاشته و با وجود اختصاص اعتبارات فراوان بازسازی همچنان اندر خم یک کوچه بوده و شهر را بیش از پیش به نابودی کشاندند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود این‌که نظام جمهوری اسلامی و دولت‌های گذشته با وجود سرازیر شدن سیل عظیم اعتبارات به خرمشهر به‌ویژه در دوران بازسازی، منطقه را به حال خود رها کرده و در راستای عمران و آبادانی آن عملاً هیچ اقدامی انجام ندادند.

وی عنوان کرد: این مسئولان به فکر شهر و شهروندان نبوده و توسعه و آبادانی خرمشهر را در وهله آخر کارها و اقدامات اجرایی خود قرار داده و تنها به فکر منافع خود بوده‌اند.

خیابان‌های خرمشهر دست نخورده باقیمانده است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مسئله ترافیکی در شهرستان اشاره‌ کرد و گفت: خیابان‌های شهرستان خرمشهر با همان سبک و سیاق قدیمی باقیمانده و هیچ اقدامی در راستای توسعه آن‌ها به تناسب افزایش جمعیت صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: امروز خیابان‌های شهرستان خرمشهر به‌ویژه در 40 متری شاهد ترافیک خودرویی شدیدی بوده و هیچ کاری از دست مسئولان امروز در راستای صیقل دادن خراب‌کاری‌های مسئولان دیروز این منطقه برنمی‌آید.

سامری خاطرنشان کرد: البته در این خصوص اقداماتی را در دستور کار قرار داده و در نظر داریم که با بهره‌گیری از کارشناسان عمران و شهرسازی بتوانیم بحث ترافیکی منطقه را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: خرمشهر به لحاظ درگیر بودن با جنگ هشت ساله تحمیلی همچنان با مشکلات ریز و درشتی دست و پنجه نرم می‌کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار