شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کمیته انضباطی پیگیری نکند، خودم تا آخر خط می‌روم
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس واکنش تندی به اتفاقات بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان داشت.

آنچه کاپیتان همیشه آرام پرسپولیس را به تندی واداشت، نه اتفاق‌های رخ داده در ورزشگاه غدیر بلکه حرف‌های عجیب پورموسوی بود که ادعا کرد: «همه‌ ایران بسیج شده‌اند تا پرسپولیس قهرمان شود.»

 سیدجلال حسینی اما از شنیدن این حرف آنچنان برآشفت که سکوت را دیگر جایز ندانست و با تندی گفت: «از صحبت‌های سرمربی استقلال خوزستان هم خیلی ناراحتم و هم تعجب کردم. واقعا در عجبم که چرا کمیته انضباطی ورود نمی‌کند؟ الان اگر یک بازیکن تخلف کرده بود، کمیته انضباطی بارها و بارها او را جریمه و محروم می‌کرد اما ایشان خیلی راحت در مورد شان و شخصیت پرسپولیس صحبت کرد و به نظرم می‌خواهد خیلی چیزها را زیر سوال ببرد ولی مانده‌ام که چرا کمیته انضباطی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. مگر می‌شود یک مربی به این راحتی در مورد یک تیم دیگر صحبت کند و هیچ اتفاقی نیفتد؟ اگر قرار باشد هر کسی صحبت کند و کمیته انضباطی و بقیه آقایان سکوت کنند، من هم مثل خودشان توهین خواهم کرد. هیچ‌ وقت اینقدر از دست حرف کسی عصبانی نشده بودم اما این بار واقعا برایم مسخره بود. شاید هم این چیزهایی که می‌گویند سال گذشته خودشان را قهرمان کرده. با تمام احترامی که برای آقای ویسی قایلم اما احساس می‌کنم اینها همینطور که در مورد پرسپولیس صحبت کردند، قهرمان شدند.»

 کاپیتان عصبانی پرسپولیس سپس تهدیدش را یک بار دیگر به زبان می‌آورد: «شک نکنید تا ته این صحبت‌ها می‌روم. از هیچ چیز نمی‌ترسم و محرومیت را هم به جان می‌خرم اما زیر بار تهمت نمی‌روم. باز هم تکرار می‌کنم که کمیته انضباطی باید برخورد کند. به خاطر هوادارانمان است که به هیچ وجه از پورموسوی نمی‌گذرم. تا آخر خط می‌روم و صحبت‌هایش را پیگیری می‌کنم. اگر کمیته انضباطی قصد ورود دارد باید تکلیف این پرونده را همین هفته روشن کند وگرنه من هم می‌دانم از این به بعد چطور صحبت کنم.»

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
comment
0
0
comment بیخودی شلوغش نکنید چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان است. داور بازی خودشو به آب آتیش میزد که برای پرسپولیس پنالتی و خطا بگیره . داور علنی از تیم پرسپولیس حمایت میکرد فنایی هم از تهران اومده بیچاره تیم استقلال خوزستان .اینقدر مظلوم نمایی نکنید خیلی تابلویت .مسلم است که تیم های شهرستانی قدرت و نفوذی مانند تیم های پایتخت ندارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار