اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به همراه تعدادی از مدیران  و کارکنان این شرکت با خانواده  سردار سرتیب شهید سید حمید تقوی فر از شهدای مدافع حرم دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان ، محمد دشت بزرگ رییس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت با حضور در منزل سردار شهید حمید تقوی فراز شهدای مدافع حرم ، با خانواده وی دیدارو گفتگو کرد.

وی در این دیدار گفت: خوشبخت هستیم که استان خوزستان وشهر اهواز خاستگاه شهدای مدافع حرم بوده وشهید بزرگوارسردار سیدحمید تقوی فر بعنوان پنجمین شهید مدافع حرم در اهوازبعنوان یکی از عباد صالح خداوند است .

وی افزود : این شهید عزیز به تاسی از عموی سادات ، حضرت ابوالفضل العباس (ع)که خود شهید مدافع اهل بیت وحرم می باشد در این راه گام برداشته و باعث سرفرازی همه ما گردیده است .
دشت بزرگ اظهار داشت : به فرموده مقام معظم رهبری اکنون این آسایش و امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون رشادتهای بزرگوارنی مانند مدافعین و شهدای حرم است و چه بسی اگر این از خود گذشتگی ها و رشادتها نبود می بایست در حوزه جغرافیایی خودمان با دشمن قداره کش داعش می جنگیدیم و  این شهدا بعنوان خط شکنان ، خود مسیرجهاد در راه خدا را انتخاب کرده و حماسه آفرین شدند .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با تقدیر وتشکر از خانواده سردار شهید سید حمید تقوی فر گفت : ازاین خانواده گرامی که سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی وشجره طیبه کردند کمال تشکر وقدردانی را می نماییم وضمن آرزوی علو درجات برای این شهید بزرگوار، از خداوند متعال می خواهیم ما را  شامل شفاعت شهداء درروز قیامت قرار دهد .

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در پایان این دیدار لوح یادبودی به پاس فدارکاری وایثار این شهید والا مقام تقدیم مادر مکرم وی کرد .

در بخشی از متن این لوح یاد بود ،  به نقل از مقام معظم رهبری خطاب به خانواده های شهداء آمده است : من نه فقط به آن شهید ، که به امثال او که ستارگان درخشان تاریخ مایند افتخار می کنم ، بلکه به شما و دیگر بازماندگان این شهدای گرانقدر که با  صبر و بردباری بزرگوارنه خود ، نمونه های کم نظیر صدر اسلام را تکرار کردید ، مباهات مینمایم . برای شما وفرزندان عزیزتان دعا  می کنم و موفقیت در همه عرصه های زندگی را  از خداوند برایتان مسئلت می نمایم .

در ادامه متن آمده است : به پاس فدارکاری و ایثار خانواده معظم شهدای گرانقدر مدافع حرم که با صبر و استقامت بی نظیر حافظ ارزشهای ماندگار شهیدان عزیز ، پیر سفرکرده عشق امام خمینی ( ره) و با تبعیت از مقام عظمای ولایت امام خامنه ای  ( مدظله العالی) بوده اید ، این لوح اهداء می گردد و از خداوند متعال تحت توجه خاص حضرت ولی عصر ( عج) توفیق روز افزون را مسئلت می نماییم .

گفتنی است این شهید والامقام در دیماه  سال 1393 دردفاع از حرمین عسکریین در نزدیکی شهر سامرا عراق توسط اعضای گروه‌ تروریستی داعش به شهادت رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار