اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
دکتر ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: در صورت بروز مشکلات تنفسی امکان سرویس‌دهی به تمام زائران وجود ندارد/ این نگرانی وجود دارد که مشکلات تنفسی در ایام اربعین رخ دهد/ میزان بستری بیماران به دلیل مشکلات تنفسی در آبادان بیشتر است
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر مشکلات تنفسی هنگام بارش‌های پاییزی در ایام اربعین در خوزستان رخ دهد، امکان سرویس‌دهی...
  

شوشان: رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر مشکلات تنفسی هنگام بارش‌های پاییزی در ایام اربعین در خوزستان رخ دهد، امکان سرویس‌دهی به تمام جمعیت زائران وجود ندارد.
 
 دکتر اسماعیل ایدنی در نشست ستاد اربعین خوزستان که شب گذشته در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ نهادهای بسیاری در ایام اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند که هم‌پوشانی این دستگاه‌ها یکی از مشکلات ما است.
 
وی افزود:‌ شهرداری تهران امکانات خوبی دارد و در ایام اربعین در مرز شلمچه پوشش مناسبی می‌دهد ولی به صورت جداگانه عمل می‌کند؛ این در حالی است که استان خوزستان باید متولی تمام دستگاه‌ها باشد و هماهنگی مناسبی در این ایام وجود داشته باشد.
 
ایدنی با اشاره به پیش‌بینی بروز مشکلات تنفسی پس از نخستین باران پاییزی در خوزستان گفت:‌ یکی از نگرانی‌های جدی ما در این ایام، در زمینه بارندگی‌های پاییزی و مشکلات تنفسی است که پس از آن رخ می‌دهد. امسال این نگرانی وجود دارد که این اتفاق در ایام اربعین رخ دهد؛ اگر مشکلات تنفسی پس از بارندگی در زمان تردد زائران اربعین و با تجمع زیاد زائران رخ دهد، ممکن است فاجعه‌ای انسانی شکل گیرد.
 
وی ادامه داد:‌ در سال گذشته میزان بستری بیماران به دلیل مشکلات تنفسی پس از بارندگی، در آبادان بیشتر از اهواز بوده است؛ در این خصوص نگران هستیم و باید هوشیار باشیم.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: نگرانی ما در این خصوص است که اگر مشکلات تنفسی هنگام بارش‌های پاییزی در ایام اربعین در خوزستان رخ دهد، امکان سرویس‌دهی به تمام جمعیت زائران وجود ندارد.
 
وی عنوان کرد:‌ تخلیه زباله‌ها پس از پایان مراسم اربعین یکی از موارد بسیار مهم است که باید نسبت به آن توجه جدی شود. در روزهای پس از اربعین و هنگام بازگشت زائران، گاه مشاهده می‌شود که سرویس‌دهی به زائران نسبت به ایام اربعین کمتر می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار