شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
فرماندار باغملک از کشته شدن یک نفر در درگیری میان دو طایفه در این شهرستان خبر داد.
فرماندار باغملک از کشته شدن یک نفر در درگیری میان دو طایفه در این شهرستان خبر داد.
 
لطیف حیایی اهوازی اظهار کرد:‌ در پی اختلافات و درگیری‌های قبلی که میان دو طایفه محمدموسایی و محمدی از دو روستای پتیک جلالی و سرخواه وجود داشت، این دو طایفه روز شنبه (8 آبان ماه) مجددا با یکدیگر درگیر شدند.
 
وی افزود: این دو طایفه به قصد انتقام‌گیری در ارتفاعات باغملک با یکدیگر درگیر شدند که در جریان تیراندازی‌ها یک نفر کشته شد.
 
حیایی اهوازی ادامه داد: روستاها، جاده‌ها و مناطق مسکونی تحت کنترل و در تسلط نیروهای انتظامی هستند و اجازه درگیری در این مناطق را نداده‌ایم و در این مناطق کسی درگیر و زخمی نشد ولی ‌این درگیری مسلحانه در کوه و خارج از دسترس ماموران انتظامی رخ داد.
 
وی گفت:‌ بارها برای حل اختلاف میان این دو طایفه،‌ فرمانداران دو شهرستان باغملک و رامهرمز، امامان جمعه، نیروهای انتظامی، خان‌ها و معتمدان محلی به منطقه مراجعه کرده‌اند تا میان دو طرف سازش برقرار کنند ولی دو طایفه از ارتفاعات به سمت فرستاده‌ها تیراندازی کرده و از مصالحه خودداری کرده‌اند.
 
فرماندار باغملک با بیان این‌که برخی از این افراد پس از درگیری در باغملک،‌ به طرف شهرستان رامهرمز فرار کردند، اظهار کرد:‌ تعدادی از دو طرف درگیری تحت تعقیب نیروی انتظامی قرار دارند و حکم دستگیری این افراد صادر شده است.
 
به گزارش ایسنا،؛ پس از فرار تعدادی از درگیرشدگان به سمت رامهرمز و در جریان تعقیب از سوی نیروی انتظامی،‌ خودروی یکی از این افراد واژگون شده و در این حادثه فوت شد.
 
درگیری میان این دو طایفه سال گذشته نیز موجب برجای ماندن خسارات جانی و مالی در این منطقه شد.

برچسب ها: درگیری ، طایفه ، باغملک
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار