شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان گفت: مردم هندیجان باصلابت در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت خواهند کردند و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
مهدی صادقی:  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت:از همه مردم عزیز هندیجان تشکر میکنم که در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت کردند و شعار نابودی دشمنان اسلام و جهان را سردادند.




وی افزود: از مسئولین، اقشار مختلف مردم، هیئت‌های مذهبی، دانشجویان، کسبه، روحانیت، صیادان و ملوانان و خبرنگاران قدردانم که در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان حضور پیدا کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان بیان کرد: مردم هندیجان هم‌زمان با سراسر کشور یک‌بار دیگر با شهدا و آرمان‌های امام خمینی (ره) و روح پرفتوح ایشان بیعت داشتند.

وی گفت: در روز 13 آبان با مقام عظمای ولایت بیعت مجدد داشتیم و انزجار از استکبار جهانی در رأس آن‌ها امریکا که ظلم‌های زیادی به مردم جهان تحمیل کرده را فریاد زدیم.

ساداتی عنوان کرد: در 37 سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد جنایات، بدعهدی‌هایی که آمریکا به‌نظام اسلامی داشته و فتنه‌هایی که در منطقه به راه انداخته بخصوص ایجاد، پرورش گروه‌های تروریستی تکفیری، سلفی ما را مجدداً بر آن داشته که باید فریاد آمریکا شیطان بزرگ را رساتر سر دهیم.

وی افزود: در راهپیمایی 13 آبان پیام دیگری همانند مرگ بر آمریکا و بصیرت افزایی و شعار نابودی استکبار جهانی و نابودی صهیونیسم را فریاد می‌زنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان بیان کرد: پیام مهم 13 آبان نشان از هماهنگی قشر نوجوان و جوان با امام و رهبر است. تا اندیشه‌های آن بزرگواران را به گوش مردم جهان برسانند انقلاب ما، انقلاب دانش‌آموزی، دانشجویی و مردمی است. تا این‌ تفکر ناب محمدی (ص) باشد، مبارزه ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار