شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
مردم و دانش آموزان همیشه در صحنه خوزستان در راهپیمایی بزرگ 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.
 در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امت همیشه در صحنه در تمام شهرهای خوزستان با حضور حماسی خود در 13 آبان ، میثاق مجدد خود را با آرمان های حضرت امام خمینی (ره)  و شهدا و بیعت دو باره ی خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

مردم همیشه درصحنه استان  نیز در این راهپیمایی باشکوه خود انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی و توطئه افکنی آمریکا علیه ملت ایران را اعلام کردند.

همچنین در راهپیمایی 13 آبان در اهواز از بزرگترین روزنامه دیواری کشور که توسط 750 دانش آموز و به طول 150 متر تهیه شده بود رونمایی شد.

در پایان این راهپیمایی  قطعنامه هفت بندی  قرائت شد که با  شعار  شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگ 13 آبان مورد تایید قرار گرفت.

در بخشی  از این  بیانیه  آمده است : اینک ما شرکت کنندگان در تظاهرات سراسر ی یوم الله 13 آبان با پیروی از مکتب عزت آفرین حسینی (ع) ، قدرت های پوشالی مستکبران را در برابر قدرت خداوند هیچ انگاشته و در استمرار استکبارستیزی عقلانی ملهم از عاشورای حسینی ، سیاست های ظلم محور و جنایت بنیان آمریکای غیر قابل اعتماد و توطئه گر را محکوم نموده و مواضع خود را با بانگ رسای الله اکبر ، خامنه ای رهبر به جهانیان اعلام می کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار